    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Porażenie
    Date: Mon, 25 Sep 2023 23:06:20 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7...@h...invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <yGTPM.7188$zs26.1231@fx04.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tv3QM.64870$_p34.38185@fx11.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <qudQM.70379$uu_.26310@fx09.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <3...@h...invalid>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Może głuchy już jestem :) Słucham w ciszy na głośnikach laptopa.

    > http://arnold.ziffel.one.pl/1200bps.wav
    >
    > "Halo kto tam? Tutaj original szwejk z jedenastej kompanii nosowej."
    >
    > Głos jak Bronisław Cieślak.

    Zbigniew Zamachowski.

    > Dopiero szukając w Google znalazłem i ewidentnie słyszę teraz "ordynans"
    > i "marszowej" (bo przeczytałem). W tym poprzednim teraz już też słyszę.
    > Siła sugestii.

    Ja między tym a poprzednim kodowaniem wielkiej różnicy w zrozumiałości
    nie odczuwam. Siła sugestii? Może trochę, ale ja nie słucham na głośnikach
    laptopa, które mogą mieć dziury w pasmie. W każdym razie komercyjny
    vocoder ambe-2 używa strumienia 2000-9600 bps. Codec-2 ma maksymalnie
    3200.

    Jarek

    --
    -- Wiecie wy, Szwejku, co to jest marszbatalion?
    -- Posłusznie melduję, panie oberlejtnant, że marszbatalion to marszbaciar,