  • Data: 2023-09-14 15:25:02
    Temat: Re: Porażenie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Sep 2023 09:24:44 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Naładuj se kondzia i sprawdź :)

    To jest w zasadzie prąd zmienny :-)

    Ale w samochodach teraz obwody "wysokiego" napiecia, w instalacjach
    PV, w zasilaczach impulsowych, w falownikach.

    To, co mnie spotykało, to w zasadzie takie samo
    -"kopnięcie", cofniecie ręki, koniec porażenia po ułamku sekundy.

    Ale tak, zeby dluzszy czas trzymac cos pod napięciem DC, to nie
    miałem.

    J.