  • Data: 2012-01-15 11:31:22
    Temat: Re: PorA?wnanie zaawansowanych parametrA?w olejA?w silnikowych
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-14, Hinek <h...@t...pl> wrote:

    > Do jakiego motocykla serwisówka/manual mówi ze ma byc tylko olej
    > SYNTETYCZNY? Podobnie nie znajdziesz nigdzie zalecenia ze ma
    > byc to olej MOTOCYKLOWY. Znajdziesz tylko wytyczne odnosnie lepkosci,
    > klasy i nie uzywania olejów syntetycznych z dodatkami zmniejszajacymi
    > tarcie czyli róznych Eco-Energy itp. .

    Ale czemu producent mialby zmuszac uzytkownika do lania drogiego oleju
    skoro na okresie gwarancyjnym moto przejedzie spokojnie na oleju z
    Lidla?

    > No ale Ty wlales sobie
    > wlasnie taki i jeszcze sie dziwisz, ze sprzeglo sie slizgalo.
    > Nawiasem mówiac nie wierze zeby stalo sie to od 100 gram oleju :)

    A skad Ty wiesz co ja wlalem? Wlalem specjalnie ten bez takich oznaczen
    i nie 100 gram a 200-300 ml.

    > Pisalem o olejach PÓLSYNTETYCZNYCH!Zapewniam cie, ze standardowe
    > pólsyntetyki takich dodatków nie maja.
    > Ucieszne jest robienie z silnika kapliczki :)
    > Niemniej swietym prawem kazdego jest wlewanie super olejów do
    > swojego moto. Faktem jest ze podnosi to niezwykle samopoczucie,
    > poprawia libido a nawet u starszych motocyklistów obniza
    > cholesterol!

    Grunt, ze sie nie dales wydymac marketerom! Tylko pozniej dziwic sie, ze
    na polskim rynku jest tyle zarznietego padla jak jeden z drugim leje
    olej z Lidla i jezdzi na nim po 20 tysiecy kilometrow, no ale nie robia
    z silnika kapliczki... Do R1 czy innego gixxera tez bys nalal
    najtanszego polsyntetyka?

    --
    Artur
    ZZR 1200