  • Data: 2018-05-23 11:13:10
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-05-21 o 00:29, s...@g...com pisze:

    >A to ja chyba wypadłem z własnego wątku bo nie wiem o jakiego kolegę
    >Ci chodziło. Jeśli o mnie chodzi, to nic takiego nigdy nie
    >powiedziałem i wcale się nie dziwię, że ludzie kombi kupują. Sam
    >miałem 2. Już prędzej temu się dziwię, że w Stanach kombi praktycznie
    >z rynku wyleciało, przynajmniej w relacji do lat 80tych. 7% ich rynku
    >to bardzo niewiele, jak głosi artykuł, który cytujesz.

    Maja rozne alternatywy - pickupy, van, suv - moze im kombi juz
    niepotrzebne.
    Albo samoloty potanialy i tez juz nie docenia, ze na urlop moze
    wszystko zabrac.

    No i ... rodziny maja wieksze, trojka dzieci nie jest dziwna, i juz w
    kombi ciasno.
    Co prawda to amerykanskie kombi - wielkie ... ale moze i dzieci tez
    juz szerokie :-)

    J.