    Subject: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pcems6$oc4$2@node2.news.atman.pl>
    <5af016f5$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcppgd$pav$3@node2.news.atman.pl>
    <5af6f5a1$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd7553$g5i$1@node1.news.atman.pl>
    <5af7e9d5$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <pda2n6$clt$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 14 May 2018 15:15:38 +0200

    W dniu 2018-05-13 o 21:12, Cavallino pisze:

    > Co znaczy składasz?
    > Przednie fotele?
    >
    > Rzadko który daje się złożyć.
    > Chodziło Ci o rozłożenie na płasko?
    > Też nie wejdą, to całkiem spore meble.

    Tak, można je (niektóre) złożyć w nieomal kostkę. Do Vectry na pewno bym
    schował. Jeden do bagażnika, drugi na tylne siedzenie, i nie potrzeba
    kombi..

    > Dokładnie tak je włożyłem, tak jak stały, czyli rozłożone w normalnej
    > pozycji eksploatacyjnej - coś w stylu litery L.

    Ile litrów ma bagażnik Twojego auta? Założę się że jeżeli już to
    niewiele więcej niż te moje bagażnikowe kurduple, do których bez
    złożenia tylnych siedzeń nic nie mogę zmieścić.

    > Niż 25 letni kompaktowy sedan.
    > Każdy.
    >
    > Porównujmy porównywalne.

    Słuszna uwaga - ta Alfa to można powiedzieć że wóz kultowy.. i nie nim
    równać do np Forda Oriona.

    > Ale to była Lancia, która ani nie wyglądała, ani nic specjalnego
    > wizualnie w sobie nie miała.

    Sorry, to tylko błąd w pisowni, miałem i mam na myśli tylko i wyłącznie
    Lancię, TĄ Lancię.

    > , i nie jest to znaczek firmowy czy
    >
    > Jakby tak jeździła - czemu nie?

    Chodzi o estetyczny, udany wygląd. 911tka ma wszystko, poza wyglądem...