eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPonowna instalacja klienta email - Nokia E72Re: Ponowna instalacja klienta email - Nokia E72
  • Data: 2014-03-09 21:22:19
    Temat: Re: Ponowna instalacja klienta email - Nokia E72
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lfi8nj$7p5$1@node1.news.atman.pl...


    >> Z pwowdu dziwnych objawów, interesuje mnie Reinstalacja aktualnej
    >> (starszej) wersji bądź nowszej wersji
    >
    > Czy te dziwne objawy objęte są jakąś tajemnicą, że nie wspomniałeś o co
    > dokładnie w nich chodzi?


    Program Email po próbie połączenia (z jakąkolwiek zdefiniowaną skrzynką) bez
    zwłoku synalizuje _szare kółko_ statusu połączenia. Dzieje się to
    niezależnie od statusu połaczenia danych [czy przez 'zdefinowane
    połączenie', czy 'zawsze pytaj']. Po szybkości odpowiedzi programu (niemal
    od razu) wnioskuję że coś go boli. Żadną metodą nie mogę otrzymać zielonego
    statusu. Wynikiem jest zawsze czerwone skreślone. Cięzko to wytłumaczyć.
    Przesył danych nie wystepuję moim zdaniem, żadnego komunikatu o błędnych
    danych połaczenia, itp.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: