    From: "August" <a...@b...xxx.xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ponowna instalacja klienta email - Nokia E72
    Date: Sun, 9 Mar 2014 21:22:19 +0100

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lfi8nj$7p5$1@node1.news.atman.pl...

    > Czy te dziwne objawy objęte są jakąś tajemnicą, że nie wspomniałeś o co
    > dokładnie w nich chodzi?

    Program Email po próbie połączenia (z jakąkolwiek zdefiniowaną skrzynką) bez
    zwłoku synalizuje _szare kółko_ statusu połączenia. Dzieje się to
    niezależnie od statusu połaczenia danych [czy przez 'zdefinowane
    połączenie', czy 'zawsze pytaj']. Po szybkości odpowiedzi programu (niemal
    od razu) wnioskuję że coś go boli. Żadną metodą nie mogę otrzymać zielonego
    statusu. Wynikiem jest zawsze czerwone skreślone. Cięzko to wytłumaczyć.
    Przesył danych nie wystepuję moim zdaniem, żadnego komunikatu o błędnych
    danych połaczenia, itp.