    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
    Date: Mon, 29 Jul 2024 13:32:23 +0200

    On Mon, 29 Jul 2024 12:11:35 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Mechanicznie prościej zamontować tensometr.

    W sensie "czujnik siły"? Pewnie tak, bo sam tensometr to dopiero
    ćwierćprodukt.
    Jakies strasznie tanie czujnik mają chinczycy, bo jesli potrafią
    zrobić wagę z 4 czujnikami w kazdej nóżce i to za 5-10$, to szacunek.

    Z drugiej strony - jeśli to ma być zabezpieczenie, to istotnie jakas
    spręzyna i wyłącznik. Może być na mocowaniu siłownika, albo na
    mocowaniu silnika, czy nawet przekładni ...

    J.