  • 11. Data: 2010-05-06 18:46:57
    Temat: Re: Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool
    Od: maciek <m...@g...com>

    no i okazalo sie ze alternator padniety!
    teraz musze tylko tanio kupic. jak ktos ma to prosze pisac.
    gsxr k7

    pozdro

    maciek

  • 12. Data: 2010-05-07 00:00:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 6 Maj, 20:46, maciek <m...@g...com> wrote:
    > no i okazalo sie ze alternator padniety!
    > teraz musze tylko tanio kupic. jak ktos ma to prosze pisac.
    > gsxr k7

    W sęsie, że co? Zwarcie do masy czy rezystancja nie ta? Ponoc ludzie
    przezwajali na nowo, można poczytac w archiwum - OIDP to srednio to
    wychodzilo ale jest paru fachowców którzy potrafią to zrobic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-05-07 17:03:16
    Od: maciek <m...@g...com>

    nie wiem co ale jak mierze volty na przewodach to sa bardzo niskie
    wartosci. kupie se nowy, nie chce nic przewijac, szkoda czasu a taki
    regenerowany to pewnie zaraz bede musial znowu robic.

    dzieki za porady - okazaly sie bardzo cenne

    maciek

  • 14. Data: 2010-05-07 18:51:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "maciek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    > nie wiem co ale jak mierze volty na przewodach to sa bardzo niskie
    > wartosci. kupie se nowy, nie chce nic przewijac, szkoda czasu a taki
    > regenerowany to pewnie zaraz bede musial znowu robic.

    A skad pewnosc, ze alternator padniety?
    Wiesz, zebys nie wpadl w koszty, bo bedziesz wymienial po kolei
    wszystkie elementy elektryczne.
    Regulator sprawdziles?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2010-05-07 19:58:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-07 19:03, maciek pisze:
    > nie wiem co ale jak mierze volty na przewodach to sa bardzo niskie
    > wartosci.

    A jak mierzysz i gdzie ? Bo jesli liczysz ze bedziesz mial na kablach
    miliony woltow to sie mylisz

    > kupie se nowy, nie chce nic przewijac,

    Bogatemu wolno

    > szkoda czasu a taki
    > regenerowany to pewnie zaraz bede musial znowu robic.

    Ja mialem regenerowany przez firme Cyklo i dzialal wysmienicie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2010-05-08 11:11:18
    Od: maciek <m...@g...com>

    odpowiadam na powyzsze:
    regulator mam nowy
    alternator mierzylem na jego wtyczce zgodnie z manualem i wartosci
    byly zle

    acha i jeszcze jedno - to wszystko nie ma juz znaczenia bo wczoraj w
    nocy podczas KSW na polsacie motocykl zostal kurwa zapierdolony z
    garazu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    no to tyle. bez odbioru.

    pozdr
    maciek

  • 17. Data: 2010-05-08 15:09:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-08 13:11, maciek pisze:

    > acha i jeszcze jedno - to wszystko nie ma juz znaczenia bo wczoraj w
    > nocy podczas KSW na polsacie motocykl zostal kurwa zapierdolony z
    > garazu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > no to tyle. bez odbioru.
    No to pechoza,widzę że nie tylko ja nie oglądam telewizji:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2010-05-08 17:03:43
    Od: Glub <g...@g...com>

    maciek <m...@g...com> wrote:

    > acha i jeszcze jedno - to wszystko nie ma juz znaczenia bo wczoraj w
    > nocy podczas KSW na polsacie motocykl zostal kurwa zapierdolony z
    > garazu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > no to tyle. bez odbioru.

    Oby złodziej się udławił...

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 19. Data: 2010-05-09 21:14:41
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    On 08/05/10 12:11, maciek wrote:>
    > acha i jeszcze jedno - to wszystko nie ma juz znaczenia bo wczoraj w
    > nocy podczas KSW na polsacie motocykl zostal kurwa zapierdolony z
    > no to tyle. bez odbioru.

    > Wymontowalem Dadatool S4 z GSXR K7 bo sie popsul i wyl bez przerwy.
    Czyżby złodziej przygotowywał sobie teren do działania?
    Życzę odzyskania moto.

    Pozdrawiam,
    zarafiq