    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Pompa do cieczy
    Date: Thu, 24 Dec 2009 07:56:53 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Witam,
    >
    > poszukuje pompy do cieczy o nastepujacych parametrach i wlasciwosciach:
    > - najlepiej membranowa, w  kazdym razie nie moze wprowadzac ZADNYCH
    > zanieczyszczen do przepompowywanej cieczy
    > - przepompowuje ciecze czyste i maloagresywne (najgorzy wariant - cieply
    > alkohol
    > etylowy, 90%)
    > - moc do 50 W
    > - wydajnosc regulowana, ale wystarczy kilka litrow na godzine
    > - cisnienie do 2 atmosfer
    >
    > jezeli ktoz zna cos takiego, to bardzo bym poprosil o namiar.
> [...]
    Według mnie idziesz złą drogą. Do filtrowania takich płynów używa się filtrów
    tkaninowych. Na Jaracza po prawej stronie za Uniwersytecką jest firma
    produkująca takie tkaniny. Zamiast pompki użyj kega, bo go masz, i sprężarki od
    starej lodówki pracującej jako pompa próżniowa. Dlaczego nie chcesz uzyć
    preparatu o nazwie Klarowin? Do tego on jest, działa bez pompek, filtrów. Tylko
    nie pisz że to jakaś chemia bo przez rok Ci nie odpiszę na żadne pytanie.