eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Pomocy] Astra II - Diesel i ZimaRe: [Pomocy] Astra II - Diesel i Zima
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.k-dsl.de!newsfeed.freenet
    .de!news.netcologne.de!ramfeed1.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neos
    trada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Pomocy] Astra II - Diesel i Zima
    Date: Sun, 24 Jan 2010 18:15:35 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <hjhvcb$l7k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hjd1sf$3dj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cdb234.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1264353483 21748 83.30.151.234 (24 Jan 2010
    17:18:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jan 2010 17:18:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hjd1sf$3dj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249469
    [ ukryj nagłówki ]

    Kleszcz pisze:
    > Witam
    >
    > Kupiłem tydzień temu mój pierwszy samochód.
    > Jest to Astra II 1,7 DTI Kombi 2006r..
    >
    > Właściwe samochód jest super, ale mam 2 niedające mi spokoju problemy.
    >
    > 1. Strasznie wolno się nagrzewa. Praktycznie dopiero po pół godzinnej
    > jeździe zaczyna lecieć ciepłe powietrze z wietrzników. Problem jest tym
    > większy, że razem z żoną mamy 8 miesięczne córeczkę i jadąc do rodziców,
    > czy do lekarza muszę półgodziny wcześniej pojeździć naokoło bloku aby
    > samochód się nagrzał (w sumie to zbyt mocne słowo, lepiej pasuje: "aby
    > zrobiło się znośnie").

    Jeżeli chcesz żeby silnik szybciej się nagrzewał - nie włączaj
    ogrzewania. Lepiej chwilę poczekać, silnik szybciej się rozgrzeje i
    wtedy dopiero włączyć naprawdę ciepłe powietrze nić się męczyć pół
    godziny z ledwo letnim.

    Sprawdź też termostat - chłodnica powinna zostać zupełnie zimna i
    nagrzać się nagle w chwili kiedy silnik rozgrzeje się do roboczej
    temperatury. Jeżeli chłodnica nagrzewa się nim silnik całkowicie się
    nagrzeje (niekoniecznie cała, ale chociażby okolica w której podłączone
    są węże), to to będzie przyczyną długiego rozgrzewania się silnika.

    > 2. Strasznie parują w nim szyby. Jak puszczam nawiew na szybę to
    > przednia i przednie boczne są ok, ale tylne boczne i tylna są wiecznie
    > zaparowane.

    Masz wilgoć w aucie - musisz dobrze wysuszyć auto i wietrzyć.

    Tak zimą to jedyne co możesz robić, to jak już dobrze nagrzejesz
    samochód, przed zatrzymaniem otworzyć szyby i dobrze go wywietrzyć.

    Ja też mam dobre doświadczenia z wywaleniem gumowych wycieraczek z
    samochodu (mam teraz szmaciane) - pod tym zawsze było wilgotno.

    Jeszcze w samochodzie jest coś takiego jak filtr przeciwpyłkowy, który w
    niektórych autach zamontowany jest tak że lubi się szybko zasyfiać.
    Wtedy chyba najlepiej go wyciąć i jeździć bez filtra.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: