  • Data: 2012-01-13 20:38:00
    Temat: Re: Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    news:jepvei$7l9$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Robek" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > mam silnik 1,9 TDI w podobnym samochodzie (superb) i silnik zdecydowanie
    > daje radę.

    dokładnie tak. Mialem Superba 1m9tdi 130KM i był naprawde żwawy, teraz mam
    A4 110KM i jest wystarczający.
    Gdyby trafić A6 C5 1,9TDI 130KM to na dynamike nie ma co narzekać, a
    spalanie całkiem fajne.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł