eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPomoc w wyborze: lampa Metz/Pentax i szkiełko Tamron/Sigma › Re: Pomoc w wyborze: lampa Metz/Pentax i szkiełko Tamron/Sigma
  • Data: 2009-11-15 21:03:34
    Temat: Re: Pomoc w wyborze: lampa Metz/Pentax i szkiełko Tamron/Sigma
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartosz" napisał:
    > Wypowiem się w temacie lampy - wybrałbył jednak lampę systemową, czyli
    > Pentax.

    No prawdę mówiąc spodziewałem sie podobnych opinii.
    Cena jednak wariacka...
    Zaczynam się bardziej nastawiać na nieco uboższy model: Metz 48 AF-1.
    Palnik uchylny w obu płaszczyznach, moc niewiele mniejsza, cena jakieś 850
    przy 1800 za Pentaxa. Tu różnica już baardzo istotna.
    Jeśli pozostałbym przy alternatywie: Metz 58 vs Petax 540 to chyba jednak
    padłoby na Pentaxa. Ale sporo dobrego naczytałem się o tym Metzu 48 i ...
    chyba jednak będzie to ta lampka ;-)