  • 31. Data: 2020-08-29 11:17:29
    Temat: Re: Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-29 o 11:00 +0200, nadir napisał:
    > Faktycznie, jak Ty to piszesz to ma to sens! Chyba mam niepotrzebną
    > obstrukcję przed elektrykami?

    Spokojnie, nie ty jeden. Małymi kroczkami trzeba ewangelizować świat,
    aż wszyscy przejrzą na oczy.

    > Nawet to gniazdo 16A ma kupę zalet. Co tam obiad i książka? Przecież
    > to można żoną bzyknąć lub co tam kto preferuje

    No ale żonę targać w podróż? Kolega dalej myśli jak buszmen jakiś (ew.
    imigrant). Żona w elektryku to po pierwsze zasięg zmniejszy, bo nawet
    najchudszy model to będzie jednak dobre 40 kg. A po drugie to
    niepotrzebny stres jest. Cywilizowany człowiek żonę, tak jak wszelkie
    inne akcesoria, to sobie wypożyczy na miejscu. Po prostu.

    Mateusz

  • 32. Data: 2020-08-29 14:45:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > niepotrzebny stres jest. Cywilizowany człowiek żonę, tak jak wszelkie
    > inne akcesoria, to sobie wypożyczy na miejscu. Po prostu.

    Mateusz masz ode mnie piwo za poprawę humoru :)

    --
    Janusz

  • 33. Data: 2020-08-29 16:04:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 28 sierpnia 2020 o 15:08:20 UTC+2 RadoslawF napisał(a):

    > Homologacji drogowej nie ma.
    > Znowu Zenek w gównie rzeźbisz.
    >

    > Pozdrawiam
    Patykiem poprawiam to co rękami ulepiles.

  • 34. Data: 2020-08-29 16:40:00
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Patykiem poprawiam to co rękami ulepiles.

    Kiedy to ty sam, własnymi rączkami lepiłeś.
    I śmierdzi do dzisiaj.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2020-08-29 17:32:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-28 14:45, robot wrote:

    > Tak se właśnie pomyślałem, że przy tych stacjach ładowania
    > można by dodatkowy biznes otworzyć. Takie kafejki "Charge Caffee",
    > kółka zainteresowań założyć, korzenioplastyka. I sprzedawać tam
    > piwo bezalkoholowe, hod dogi itd. Żyła złota.
    > Na stacji benzynowej człowiek krótko jest, dużo nie kupi towaru.
    > A w Charge Caffee to i księgarnie z mądrymi książkami można otworzyć.
    > Z nudów klient wszystko kupi, nawet te korzenie do korzenioplasyki będą
    > schodzić.

    Raczej odwrotnie, przy tych restauracjach zrobić stacje ładowania.

  • 36. Data: 2020-08-29 17:37:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-28 12:09, K wrote:
> [...]
    > wtedy wyprzedzic zestaw w mniej niz 7km?
    > - Jaka jest optymalna temperatura do podrozowania?

    No trafne. O obiadach nie myślałem, ale gdzie stanąć by to miało sens a
    nie tylko czekanie na naładowanie myślałem. Jaki przedłużacz też
    myślałem :-) I o ciuchach :-) Jak się zwiększa zasięg to ciągle myślę
    :-) I liczę się z niską temperaturą :-)

    Ale coś nie zanosi się na podróż Twizy przez Polskę :-)

  • 37. Data: 2020-08-29 17:55:45
    Od: Master <M...@...pl>

    Ten diesel ma zasięg 300km. Faktycznie pali 3 litry.
    Nie jeździłeś? Żałuj.
    Tak jest głośno ;-)

  • 38. Data: 2020-08-29 17:57:42
    Od: Master <M...@...pl>

    W dniu 2020-08-28 o 14:30, K pisze:

    > Ale to jest diesel dla cebularzy, ja chce isc z postepem.

    Jeśli chcesz być postępowy i na prawdę ekologiczny wybierz Aixama.

    Jak chcesz poklasku u przechodniów i celebrytów wybierz elektryka.

    Chociaż... Za Aixamem częściej się ludzie oglądają bo go słychać ;-)

  • 39. Data: 2020-08-29 18:17:50
    Od: Master <M...@...pl>

    https://ibb.co/2qcztDq

  • 40. Data: 2020-08-30 06:36:20
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Wg. Renault - musi być 20 stopni na zewnątrz. Inaczej ilość obiadów
    > wzrasta.
    >
    > Ciekawa strona, na której producent podaje symulator zasięgu ZOE w
    > zależności od kilku parametrów:
    > https://www.renault.fr/vehicules-electriques/zoe/bat
    terie-recharge.html#autonomie

    > Wszystko podane dla aku 52 kWh i felg 15" (większe felgi to mniejszy
    > zasięg - dlaczego? nie mam pojęcia).

    A Tesla S jak zajechała na Nürburgring zaszpanować, to nie dojechała do
    mety.
    Przegrzały się bateryjki.
    Ale trochę się czepiam, bo to fajna zabawka mimo wszystko.