-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED.nyPK7
k8oeDafdNpooDsxZQ.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
Date: Tue, 1 Sep 2020 11:52:48 +0200
Organization: . . .
Lines: 36
Message-ID: <20200901115248.593fe9e5@mateusz>
References: <rial4h$c08$1$horizn@news.chmurka.net> <20200828153748.3ddc5159@mateusz>
<rib2a3$m2b$1$horizn@news.chmurka.net>
<rib9oe$r55$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f4949f6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<ric9us$h04$1$Cav@news.chmurka.net>
<rikv3e$lu9$1$horizn@news.chmurka.net>
<6796244925$20200901113045@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: nyPK7k8oeDafdNpooDsxZQ.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Complaints-To: a...@a...org
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683898
[ ukryj nagłówki ]2020-09-01 o 11:30 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał:
> Tuesday, September 1, 2020, 10:00:46 AM, you wrote:
>
> >>>> Realnie więcej.
> >>>> Inaczej bym z Pucka do Poznania na jednym ładowaniu nie
> >>>> przejechał (doładowywałem jakieś 25 kWh, a baterię mam 41 kWh).
> >>> Ale to nie jest jedno ładowanie, tylko ciut ponad 1,5 ładowania
> >> Czyli jedno ładowanie po drodze.
> >> Policz kWh - gdyby miał przejeżdżać mniej niż 200 km na zasięgu,
> >> to łączna ilość prądu 64,8 kWh wystarczyłaby na 330 km.
> >> A faktycznie wystarczyła na 370, do tego nie wyjeżdżałem
> >> naładowany na full i nie przyjechałem rozładowany do zera, czyli
> >> faktycznie zużyłem jeszcze mniej.
> > Odnosze wrazenie, ze nie masz nic w temacie aut elektryczny do
> > powiedzenia. Same klamstwa i naginanie praw fizyki. Zasmiecasz
> > grupe, a byc moze ktos tu zajrzy aby sie czegos dowiedziec.
>
> Ale o co chodzi? 370 km przy 0.15 kWh/km to 55.5 kWh, akumulatory ma
> 64.8 kWh - wszystko się zgadza. Po co się ciskasz?
0.15 kWh/km to bardzo optymistyczne założenie. Z symulatora producenta
wynika, że przy prędkości 110 km/h i temperaturze zew. 30 stopni mowa
raczej 0.23 kWh/km. Liczby Sławka mogą się zgadzać, ale dopiero przy
prędkości 80 km/h.
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.20 12:47 K
- 01.09.20 12:48 K
- 01.09.20 12:55 Cavallino
- 01.09.20 14:34 RoMan Mandziejewicz
- 01.09.20 16:31 RadoslawF
- 03.09.20 13:10 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi