  • Data: 2009-02-19 15:50:36
    Temat: Re: Pomiar precyzji AF i ropzdzielczosci
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Feb., 15:23, "Konrad L" <p...@o...pl> wrote:

    > To chyba inaczej rozumiemy procedure testowa i sposob przedstawienia
    > danych...
    > Wydaje mi sie ze kazda linia na wykresie to1 KROTNE wyostrzenie, i zrobienie
    > zdjec dla kazdej z wartosci przyslony... Tak wiec pomiedzy punktami
    > tworzacymi linie w danym kolorze nie bylo przeostrzenia.
    >
    > Pozdr.

    przy kazdej przyslonie bylo zrobionych 6 zdjec po uprzednim
    rozostrzeniu.
    parokrotne wcisniecie sustu do polowy , do momentu kiedy AF sie
    ustabilizowal , dalsze wciskanie nie powodowalo ruchu obiektywu ,
    czasami silnik chcial drgnac , ale nie wykonal jednak ruchu ,
    prawdopodobnie nie byl w stanie nastawic z taka precysja , a body
    zidentyfikowalo jakas nieostrosc.

    linia gorna to pojedynczy najlepszy pomiar - taka najwyzsza
    rozdzielczosc osiagnal realnie obiektyw w jednej z szesciu prob.
    linia srodkowa to srednia z 3 najlepszych pomiarow
    linia dolna to pojedynczy najgorszy z 6 pomiarow.

    pelna analiza statystyczna , ktorej naturalnie nie zamierzam robic
    dalaby odpowiedz na pytanie :
    z jakim prawdopodobienstwem uzyskana rozdzielczosc znajdzie sie w
    okreslonym przedziale .

    Albo tez z jakim porzadanym ( wysokim ) prawdopodobienstwem zostanie
    osiagnieta rozdzielczosc z okreslona tolerancja ( przedzial ufnosci )

    Statystyka jest obiektywna ale perfidna
    odpowiedz na te pytania musi isc w kierunku im wieksze
    prawdopodobienstwo tym szerszy przedzial , albo im wezszy przedzial
    tym mniejsze prawdopodobienstwo.
    ale oszczedzmy sobie takich dyskusji przy okazji tej grupy.

    XXX

    XXX