  • Data: 2016-04-20 22:41:07
    Temat: Re: Pomiar prądu w zasilaczu wielokanałowym a wspólna masa
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-20 o 17:33, janusz_k pisze:
> [...]
    BMeasurements
    > %2BCircuitw.gif

    > Nie jest instrumentalnym, to kostka którą można kupić lub zrobić ją na
    > piechotę i to miałem na myśli, wzmacniacz musi być R2R np LT1490.

    Instrumentalny też można kupić :-)
    Zrobić na piechotę, oczywiście, można. Ale nie ma to sensu, jeśli pomiar
    prądu ma być sensowny, trzeba by kupić oporniki lepsze niż 0.01%.
    Wyjdzie drożej, niż kupić gotową kostkę. I to w sumie miałem na myśli,
    ale jakoś tego nie napisałem...

    Pozdrawiam,
    P.P.