  • Data: 2010-03-30 12:32:18
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Mar 2010 08:06:39 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >Oj raczej obywatel nie ma takiego prawa.

    Katowicki sad uznal jednak ze w kraju nie ma zwyczaju odsniezania
    dachow, wiec nie trzeba tego robic, przynajmniej dla celow
    ubezpieczenia.

    Skoro ja mam watpliwosci czy droga moze sie tak zapasc, to moze i sad
    bedzie mial podobne watpliwosci :-)

    >Od samego podmoknięcia nic się nie stało :)

    Ale droga byla wadliwa :-)

    >No ze zdjęć to kilkadziesiąt ;-)

    No moze kilkanascie - z 1.5m szerokosci, chyba nie wiecej niz 10m
    dlugosci.

    J.