  • Data: 2010-03-30 14:23:04
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przejedź się na nasz zjazd z A4 pod nazwą 'Wrocław Wschodni' - zobacz co
    > tam zostało z drogi, którą tirmai obrali sobie za alternatywę dla
    > głównego wjazdu przez Bielany, gdzie są zainstalowane wagi.

    Hmm, ja nie rozumiem jednego, zamiast stawiać przy A4 Mcdonaldy, powinni
    wybudować po obu stronach wagi np. pomiędzy Opolem, a Wrockiem albo
    Gliwicami i Opolem i wyrywkowo przepuszczać przez nie ciężarówki. Postawić
    je w takich miejscach żeby nie dało się zjechać gdzieś w boczne i objechać.

    W krótkim czasie problem sam by się rozwiązał, a na płatnych odcinkach
    zamiast zdzierać z normalnych kierowców, tirmani sami by opłacili z nawiązką
    bramki.