    From: DaNsOuNd <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Polski satelita i rozdzielczość
    Date: Mon, 19 Aug 2024 08:34:20 +0200

    W dniu 2024-08-17 o 09:21, pytajacy pisze:

    > Zgadza się, podali że 1 pixel to 1 metr. Taka rozdzielczość.

    > Raczej na 100% to były zdjęcia satelitarne w Młodym techniku. Cały
    > artykuł był o tym. Nie pamiętam dokładnie który to był rok. Kilka lat
    > później był wysyp cyfrowych aparatów fotograficznych.

    Pamiętam na koniec Układu Warszawskiego jak się chwalił ZSRR że z orbity
    potrafią rozpoznać po nagłówku jaką gazetę czyta obywatel USA. Być może
    to była tylko propaganda. Pamiętam również w Młodym Techniku opis budowy
    Radzieckiego Promu Kosmicznego. Nigdy potem nie znalazłem potwierdzenia
    że takowy był zbudowany ani o projektach jego budowy. Takie czasy były.