  • 11. Data: 2012-05-20 18:35:31
    Temat: Re: Polske superauto Arrinera
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-20 12:40, J.F. pisze:
    > "wzor uzytkowy". Nie musi nic istotnego ale patentujesz wyglad/koncepcje i
    > nasladowcow mozesz potem scigac.
    >
    > Tylko ciekawe gdzie. Po polski UP cos nie potrafi znalezc zadnych patentow
    > ani wzorow Arrinera.

    IMHO wzór przemysłowy ergo wygląd zewnetrzny. Procedura jest czysto
    rejestracyjna wiec w zasadzie UP rejestruje wszystko co sie zgłosi. Ale
    skoro na razie w bazach nic nie ma to znaczy że jesli zgłoszone to
    bardzo niedawno

    Adampio

  • 12. Data: 2012-05-20 20:35:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maurycy Poszepszyński

    > ps. suchar!

    Riposta sprzed trzech dni to suchar?

  • 13. Data: 2012-05-20 20:41:09
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - to napisał::
    > begin Maurycy Poszepszyński

    > Riposta sprzed trzech dni to suchar?

    Materiał z zeszłego tygodnia. Co najmniej!

    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 14. Data: 2012-05-20 21:42:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-05-2012 20:41, Maurycy Poszepszyński pisze:
    > Materiał z zeszłego tygodnia. Co najmniej!

    Chyba za bardzo się poszpeszyłeś ze swoją wypowiedzią!

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-05-20 23:36:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On Sun, 20 May 2012 11:10:54 +0000 (UTC), to <t...@i...pl> wrote:

    > Mnie najbardziej zastanawia co go bawi w ramie przestrzennej, bo resztę
    > idiotyzmów można zrzucić na jego ignorancję, ale ten szczegół naprawdę
    > zastanawia.

    Rama rurek o przekroju prostokątnym jest dobra do kitcara za
    kilka-kilkanaście kŁ, ale w supersamochodzie za przynajmniej
    100kŁ powinien być monocoque.

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2012-05-21 02:12:15
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    mister <b...@e...com> napisał(a):

    > wszystko wskazuje na to, ze nic nie bedzie.
    > prawdopodobnie cala ta spolka, projekt i papka marketingowa ktora trwa
    > juz kilka lat (lacznie z widocznym na zdjeciach prototypem) powstaly
    > tylko i wylacznie po to, aby wejsc na gielde, zapelnic konta bankowe
    > kilku osob i interes zwinac. ewentualnie do jakiegos innego przekretu,
    > ale o tym niech wypowiadaja sie osoby bardziej znajace sie na gieldzie
    > niz ja.

    Redaktor Balkan ostro pojeździł, ale w granicy rozsądku.

    Cholera wie czy przekręt, na przekręt to trochę przestało wyglądać,
    bo uparcie auto robią. kasy wyprowadzić się teraz nie da bo jej nie
    ma - zresztą to ma niewiele wspólnego z new connect - to serio po
    prostu by musiało "na konta trafić".

    To co najważniejsze teraz to... Auto i klienci...
    i czy im po prostu kasy starczy, w 5+5 osób je robić - odważnie!
    ale i oszczędnie ;)

    Mnie kiedyś raził gust, ale teraz przejrzałem i nawet wiele rzeczy
    poprawili - dramatu nie ma ;)

    Problem jaki jest to że emisja 2spółki to mogą być grosze
    wystarczające na zrobienie "repliki" czegoś ;) (znaczenie słowa
    chyba jasne, jak z emisji by wpadło 700k pln ;) )