  • 1. Data: 2012-05-19 17:13:59
    Temat: PZDR
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Pozdrowienia dla http://img15.imageshack.us/img15/2374/cin63cv.jpg

    Widziany na trasie z Kostrzyna Wlkp do Gniezna.

    Dzisiaj 13:50

  • 2. Data: 2012-05-19 17:23:56
    Temat: Re: PZDR
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Pozdrowienia dla http://img15.imageshack.us/img15/2374/cin63cv.jpg
    >
    > Widziany na trasie z Kostrzyna Wlkp do Gniezna.
    >
    > Dzisiaj 13:50

    Ze zdjęcia wygląda mi bardziej, że to droga DK92, czyli Poznań-Warszawa....

  • 3. Data: 2012-05-19 17:46:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Pozdrowienia dla http://img15.imageshack.us/img15/2374/cin63cv.jpg

    Czym jedziesz? Gwiazdy nie widać. :(

  • 4. Data: 2012-05-19 20:04:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-19 17:23, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:jp8dbm$uf$...@u...news.interia.pl...

    > Ze zdjęcia wygląda mi bardziej, że to droga DK92, czyli Poznań-Warszawa....

    Oczywiście. Jechaliśmy łeb w łeb od tych świateł aż do
    tabliczki Gniezno. Szukam auta dla syna. Tamtejsze
    autokomisy? Dramat.

    Tak myślę, że kiedyś handlarze sprowadzali auta tłuczone,
    naprawiali je i sprzedawali. Teraz chyba już im się nie chce
    i kupują auta 500plus - czyli z przebiegiem powyżej 500kkm.
    Skręcają wszystkie na 190.000 i tyle. To nie jest zagłębie
    autokomisów, tylko jeden wielki szrot.

  • 5. Data: 2012-05-19 20:05:23
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-19 17:46, to pisze:
    > begin megrims

    > Czym jedziesz? Gwiazdy nie widać. :(

    Yeti :)

    Ma dopiero 19000 i jest na gwarancji, więc trzeba mu wkładać :D

  • 6. Data: 2012-05-19 20:14:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Yeti :)

    Wiedziałem. :D

    > Ma dopiero 19000 i jest na gwarancji, więc trzeba mu wkładać :D

    Ziarno?

  • 7. Data: 2012-05-20 10:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrims m...@i...pl ...

> [...]
    > i kupują auta 500plus - czyli z przebiegiem powyżej 500kkm.
    > Skręcają wszystkie na 190.000 i tyle. To nie jest zagłębie

    amo, kupno samochodu tam to tylko ze znajomym mechanikiem i liczyc na
    szczescie ze bedzie w ogole nad czym sięzastanawiac.
    No i oczywiscie nie szukac w dobrej okazyjnej cenie.

    Ostatni samochod kupowałem w Gnieżnie jakieś 10 lat temu, potem wszystko co
    oglądałem było kiepskie. Podobnie zresztą w Łubowie.

  • 8. Data: 2012-05-20 11:16:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-20 10:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Ostatni samochod kupowałem w Gnieżnie jakieś 10 lat temu, potem wszystko co
    > oglądałem było kiepskie. Podobnie zresztą w Łubowie.

    Jechałem kiedyś omegą A, która miała 650.000 przebiegu. Była
    w lepszym stanie niż nie jedno auto z Gniezna. Gdyby taki trup
    miał oryginalny przebieg 500 na liczniku i kosztowałby 3999 PLN
    to na rok można by takie coś nabyć i po roku sprzedać za 700 PLN.
    Ale to co tam teraz jest, to nie wiedziałem, że może być aż tak źle.

  • 9. Data: 2012-05-20 11:48:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Oczywiście. Jechaliśmy łeb w łeb od tych świateł aż do
    > tabliczki Gniezno. Szukam auta dla syna.

    Klasyka mu kup.
    Delty Integrale nie chcesz?

> [...]
    > i kupują auta 500plus - czyli z przebiegiem powyżej 500kkm.
    > Skręcają wszystkie na 190.000 i tyle. To nie jest zagłębie

    Zawsze tam tak było.

  • 10. Data: 2012-05-20 14:04:48
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    megrims wrote:

    > Oczywiście. Jechaliśmy łeb w łeb od tych świateł aż do
    > tabliczki Gniezno. Szukam auta dla syna. Tamtejsze
    > autokomisy? Dramat.

    A ktores nie sa?
    Slyszalem przychylna opinie o jednym komisie w mojej okolicy, ale i tak
    w to nie wierze.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl