  • Data: 2011-07-06 15:27:41
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 06 Jul 2011 06:48:26 +0200, Maciej Pilichowski
    <P...@g...com> wrote:

    >Obrazasz studentow zaocznych studiow.

    Sekunduje. Prosze nei obrazac studentow zaocznych studiow. Maja lepiej
    poukladane w glowach, wiedza ze studiuja po to aby studiowac a nie po
    to aby "balangowac" i cziezko parcuja.

    Para ktora opisalem z cale pewnoscia to byli "zwyczajni". Zreszta,
    wyatrczy sie pzrejsc w dzien po Aulii Glownej PW zeby posluchac. Uszy
    odpadaja.

    A.L.