  • Data: 2011-07-08 21:08:13
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-06 17:27, A.L. pisze:

    > Sekunduje. Prosze nei obrazac studentow zaocznych studiow. Maja lepiej
    > poukladane w glowach, wiedza ze studiuja po to aby studiowac a nie po
    > to aby "balangowac" i cziezko parcuja.
    >
    > Para ktora opisalem z cale pewnoscia to byli "zwyczajni". Zreszta,
    > wyatrczy sie pzrejsc w dzien po Aulii Glownej PW zeby posluchac. Uszy
    > odpadaja.

    Aula Główna PW? Przecież tam się przewija "wszystko", nie tylko studenci
    elitarnych wydziałów, takich jak EITI ale również studenci inżynierii
    produkcji, czy transportu, na które to kierunki wystarczyło zdobyć aż 40
    na 200 możliwych punktów (za moich czasów, kiedy to jeszcze egzaminy
    były, a co teraz tam jest to wolę już nie myśleć, bo przecież równamy w
    dół). Żeby była jasność, nie deprecjonuję tych kierunków, tylko jakieś
    90% studentów tam trafiających. To odpady, którym nie udało się dostać
    na inne kierunki.

    Uważam, że naprawdę zajebisty pracownik powinien skończyć studia
    dzienne. W życiu jest czas na wszystko - na naukę i na pracę.