  • Data: 2011-09-06 15:28:35
    Temat: Re: Polska rajem dla informatykow
    Od: Michal Kleczek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-06 16:52, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Ale masz jakiś konkretny przykład kraju, gdzie kieruje się do "godnej
    > śmierci" pod przymusem albo groźbą odebrania emerytury?

    Tak jeszcze nie, ale glosy o "nadmiernych kosztach leczenia" osob w
    podeszlym wieku - sa juz calkiem powszechne w wielu krajach zach Europy.

    > CZasem jest tak, że najsilniejsi są ci, którzy potrafią sparaliżować
    > kraj wychodząc na ulice. A jak przestaje się wypłacać emerytury, to na
    > ulie wychodzą nie tylko staruszkowie.

    Ale jak sie "podnosi wiek emerytalny" z uprzednia kampania telewizyjna,
    to juz duzo mniej wychodzi na ulice. Jak jeszcze do tego dodrukuje sie
    troche pieniedzy, zeby trudniej bylo zauwazyc kradziez, to jeszcze mniej
    - na tyle malo, ze sie da olac albo spacyfikowac policja.

    > Co to ma do rzeczy? Zresztą najbardziej panował gdzieś tak do 2007
    > roku, czego efektem to, co się dzieje od 2007 roku.

    Gdzie ty widziales ten "neoliberalizm" do 2007 roku? I czym ten
    "neoliberalizm" sie rozni od tego czegos, co jest po 2007 roku??? Jedyna
    roznica to iloscia drukowanej kasy.

    --
    Michal