  • Data: 2011-07-15 21:00:56
    Temat: Re: Polscy motocykliści
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ivpmg5$5dj$1@news.icpnet.pl...

    > Hmm, jednak tam nie widać przystanku, więc jwednak chyba wina motocyklisty
    Ciekawe w czym?
    Stoja dwa duze samochody, bus i jakis dostawczak, oba zaslaniaja znak o
    skrzyzowaniu.
    moto _omija_ stojacy autobus. Kierowcy autobusu widocznie korona z pustego
    lba by spadla jakby poczekal sekunde az go tym bmw ominie.
    Ale nie, trzeba ruszyc i jechac bo co mnie jacys beda wyprzedzac!! Dwa razy
    mogl go puscic idiota jeden.

    --
    Bartek
    niebieska9'99