  • 1. Data: 2009-05-29 07:12:17
    Temat: Polsat rezygnacja z umowy
    Od: "Raf\"Ostry\"" <r...@b...pl>

    Witam,
    mam umowę z Cyfrowym Polsatem na czas nieokreślony (przeszła w taką
    kilka miesięcy temu po 17 m-c trwania).
    W związku z tym moje pytanie - jaki jest okres wypowiedzenia jeśli dziś
    zrezygnuję?
    W umowie jest tylko te trzy miesiące odnośnie podtrzymania pakietu
    podstawowego, ale to już dawno i nie prawda.
    Im więcej czytam, tym mniej wiem... jedni piszą miesiąc, inni trzy.
    pozdrawiam

    --
    Napisz nazwy wszystkich wielkich klubów,
    a kiedy skończysz,

  • 2. Data: 2009-05-29 08:32:35
    Temat: Re: Polsat rezygnacja z umowy
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Raf"Ostry" pisze:
> [...]
    > podstawowego, ale to już dawno i nie prawda.
    > Im więcej czytam, tym mniej wiem... jedni piszą miesiąc, inni trzy.

    Masz 3 miesiące wypowiedzenia nawet.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-05-29 09:06:46
    Od: "Raf\"Ostry\"" <r...@b...pl>

    Jingiel pisze:

    > Masz 3 miesiące wypowiedzenia nawet.
    >

    > Jingiel

    co oznacza słówko "nawet"?
    bo napisałeś/łaś właśnie tak jak wszyscy.
    Nawet 3 miesiące to znaczy trzy, czy do trzech miesięcy?
    :)

  • 4. Data: 2009-05-29 13:23:18
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Raf"Ostry" pisze:

    > co oznacza słówko "nawet"?
    > bo napisałeś/łaś właśnie tak jak wszyscy.
    > Nawet 3 miesiące to znaczy trzy, czy do trzech miesięcy?
    > :)

    Nawet mialo nie byc wcale. Jakis chochlik mi sie
    wkradl.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-05-29 14:39:25
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Raf"Ostry" pisze:
> [...]
    > podstawowego, ale to już dawno i nie prawda.
    > Im więcej czytam, tym mniej wiem... jedni piszą miesiąc, inni trzy.

    Powiedzmy, ze 16-go każdego miesiąca zaczyna się kolejny okres
    rozliczeniowy, także do 16-go czerwca musza dostać wypowiedzenie i od
    16-go czerwca zacznie płynąć 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

  • 6. Data: 2009-06-01 18:04:33
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 29.05.2009 crazy <c...@g...pl> napisał/a:

    > Powiedzmy, ze 16-go każdego miesiąca zaczyna się kolejny okres
    > rozliczeniowy, także do 16-go czerwca musza dostać wypowiedzenie i od
    > 16-go czerwca zacznie płynąć 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

    Niekoniecznie, ja miałem 1mc. Zależy jaka umowa, czy przedłużana itp.
    No i zależy w jakim dniu się 'zamyka' bo z 1 może się zrobić 2 w skrajnie
    niewłaściwym przypadku :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***