  • 11. Data: 2010-09-06 07:05:15
    Temat: Re: Polsat powinien płacić kary za za dużo reklam.
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Dosyć często spotykany manewr Polsatu. Puszcza reklamę potem zapowiedź
    > filmu i zamiast puścić właściwy program znowu puszcza reklamę. To jest
    > chamskie bo człowiek nastawiony jest na to że normalnie po reklamie
    > puszcany jest film a nie następna reklama. Kary za takie coś powinny być
    > wyższe niż zarobek z reklam które były w danym momencie puszczane. Może
    > wtedy zrozumią że nie mogą tak traktować widzów.
    ale marudzicie. przecież firmy które zlecają emisję reklam nie zlecają ich
    najwięcej w TV PULS czy TV TRWAM tylko w stacjach któe mają największą
    oglądalność czyli m.in w POLSACIE. to kto to ogląda że wyniki badań wychodzą
    tak a nie inaczej. Gdyby badania telemetryczne pokazały dużą oglądalność TV
    Kultura reklamy leciały by tam właśnie
    Ja mam POLSAT od tygodnia niecałego na Cyfrze i jakoś nie zdarzyło mi się
    jeszcze go oglądać :)
    pzdr
    GL

  • 12. Data: 2010-09-06 07:49:21
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...jak coś będę chciał obejrzeć na Polsacie to będę
    > programował nagrywanie i zaczynał oglądanie po 1h od
    > rozpoczecia emisji. Na reklamach przewijanie do przodu i w
    > ten sposób oszczędzę sobie mitrężenia czasu na reklamy a
    > skończę oglądanie tak jakbym oglądał na bieżąco.

    Ja tak robię od paru lat, odkąd nabyłem nagrywarkę ;-).
    Działanie takie mocno koi nerwy :-)

  • 13. Data: 2010-09-06 07:54:46
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Pamiętam czasy kiedy to było jeszcze ok. 60min, nadawane
    > oczywiście w TVP1 i TVP2 żeby nikt nie przeoczył ;)

    Ja też te czasy pamiętam. I paradoksalnie wtedy było w tej
    telewizji więcej ciekawych rzeczy do obejrzenia niż teraz
    ;-). Dziś mamy reklamy przeplatane "Bronisławem Wildsteinem,
    który przedstawia", "Ziarnem", tudzież "Aniołem Pańskim". A
    ostatnio w gazecie widziałem zapowiedż 2,5-godzinnej
    transmisji bodajże jakiejś mszy :-).

  • 14. Data: 2010-09-06 07:55:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tudzież "Aniołem Pańskim". A ostatnio w gazecie widziałem zapowiedż
    > 2,5-godzinnej transmisji bodajże jakiejś mszy :-).

    Nie zapominaj o Ojcu Mateuszu czy Plebanii.

  • 15. Data: 2010-09-06 08:27:35
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie zapominaj o Ojcu Mateuszu czy Plebanii.

    No fakt, zapomniałem ;-). Muszę się wyspowiadać :-).
    Najlepiej u rzeczonego Mateusza...

  • 16. Data: 2010-09-06 08:43:27
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Robert_J* napisał(-a):

    > Ja też te czasy pamiętam. I paradoksalnie wtedy było w tej
    > telewizji więcej ciekawych rzeczy do obejrzenia niż teraz

    Tylko, że wtedy emisja programu zaczynała się circa about o 16, a
    kończyła najpóźniej niedługo po północy (hymnem, ktoś jeszcze pamięta?)
    i reklam jakoś się nie widywało. Siłą rzeczy łatwiej było zapełnić kilka
    godzin bardziej wartościowymi pozycjami niż teraz, kiedy emisja trwa
    prawie okrągłą dobę. Dochodzi do tego to, że na przestrzeni lat
    wymagania też nam się zmieniły.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2010-09-06 09:24:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-06 09:55, Cavallino pisze:

    > Nie zapominaj o Ojcu Mateuszu czy Plebanii.

    a moda na sukces??

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 18. Data: 2010-09-06 09:27:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-06 10:43, Big Jack pisze:

    > Tylko, że wtedy emisja programu zaczynała się circa about o 16, a
    > kończyła najpóźniej niedługo po północy

    może warto do tego wrócić? zaoszczędziliby na energii elektrycznej ;-)

  • 19. Data: 2010-09-06 13:04:45
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 5 Wrz, 18:18, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > nie następna reklama. Kary za takie coś powinny być wyższe niż zarobek z
    > reklam które były w danym momencie puszczane. Może wtedy zrozumią że nie

    IMO na samym polsacie otwartym chyba nie ma zbyt wiele ciekawego do
    ogladania (chyba ze ktos gustuje w ichniejszych sitcomach, serialach
    itp)
    Osobiscie zdarza mi sie ogladac jedynie pozostale kanaly polsatu
    (glownie sport i sport extra, czasem polsat info, play i cafe) a tam
    na szczescie nie ma duzo reklam
    A poza wszystkim to wydaje mi sie, ze TVN robi dokaldnie tak samo -
    masa reklam przeplatana zapowiedziami i od czasu do czasu tresc
    wlasciwa. Zbawienna jest nagrywarka z TimeShiftem, ktora przynajmniej
    u mnie najwiecej napracuje sie wlasnie w zwiazku z TVN-em.

  • 20. Data: 2010-09-06 13:22:52
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > a moda na sukces??

    tfuj bluźnierco jak śmiesz porównywać !!
    pzdr
    GL