  • 1. Data: 2010-09-06 10:08:42
    Temat: TVP1 i reklamy .....
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    Witam :-)
    Siedzę ja sobie dziś rano w kuchni, wcinam śniadanko, Oglądam "Kawę czy
    herbatę". Prowadzący siedzi przy stoliku ze specem od ekonomii, który
    odpowiada na pytania dotyczące podwyżek cen w 2011 roku i mówi dość
    ciekawie, Nagle w pół słowa .... ciach i kilkuminutowy blok reklamowy.
    Tak poprostu, bez zapowiedzi, gościa w pół słowa wycinają ...... totalne
    kurestwo. I oni chcą jakąś kasę za abonament ... śmiechu warte.

    Pozdro
    WOJtek

  • 2. Data: 2010-09-06 10:19:16
    Temat: Re: TVP1 i reklamy .....
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Clawfinger" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprostu, bez zapowiedzi, gościa w pół słowa wycinają ...... totalne
    > kurestwo. I oni chcą jakąś kasę za abonament ... śmiechu warte.

    Dodatkowo TVP nie jest punktualne i posiada konkursy typu " znajdź słowo z
    koperty" tak jak stacje prywatne. Czyli moim zdaniem nie potrzebją
    abonamentu bo z takich konkursów leci wystarczająca kasa.

  • 3. Data: 2010-09-06 10:55:35
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Nagle w pół słowa .... ciach i kilkuminutowy blok reklamowy.

    Zapewne następnym krokiem będzie wprowadzenie małego okienka, gdzie
    będzie wyświetlany właściwy program. Pozostałe 80% ekranu zajmą reklamy.

    Paweł

  • 4. Data: 2010-09-06 11:14:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne następnym krokiem będzie wprowadzenie małego okienka, gdzie będzie
    > wyświetlany właściwy program. Pozostałe 80% ekranu zajmą reklamy.

    I przejscia na nadawanie w IP, szkoda kasy na emisje w eterze.

  • 5. Data: 2010-09-06 17:57:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Clawfinger wrote:
> [...]
    > reklamowy. Tak poprostu, bez zapowiedzi, gościa w pół słowa wycinają
    > ...... totalne kurestwo. I oni chcą jakąś kasę za abonament ...

    to zacznij czytać książkę przy śniadaniu...

    warto... :)

  • 6. Data: 2010-09-07 05:11:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-06 19:57, Marek Dyjor pisze:

    > to zacznij czytać książkę przy śniadaniu...
    >
    > warto... :)

    ufff.... dobrze, że wskazałeś na gazety, tam jest podobnie...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-09-07 09:10:02
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-06 12:08, Clawfinger pisze:

> [...]
    > ciekawie, Nagle w pół słowa .... ciach i kilkuminutowy blok reklamowy.
    > Tak poprostu, bez zapowiedzi, gościa w pół słowa wycinają ......

    Moze zaczął mówić coś anty PiSiorowatego :0