  • 1. Data: 2010-09-04 06:51:59
    Temat: Skystar 2.3
    Od: plessis <t...@o...pl>

    Dostalem w prezencie taka stara, uzywana karte (podobno dziala) i
    zastanawiam sie czy mozna jej jeszcze do czegokolwiek uzyc. Jak poswiece
    czas na wlozenie do kompa, znalezienie sterownikow, zainstalowanie w
    systemie to czy bedzie mozliwe uzycie tego do czegokolwiek sensownego...
    mam sygnal z astry i hotbird ale hd/dvb-s2 te karty ponoc nie odbieraja
    ... co pozostanie ? czy mozna sciagac tymi kartami dane ? czy ktokolwiek
    przesyla jakies uzyteczne do czegokolwiek dane,ktore mozna ta droga
    otrzymywac ? czy uslugi satelitarnego internetu/przesylania danych to
    wylacznie komercyjne uslugi czy sa moze tez jakies darmowe uslugi tego
    typu ?

  • 2. Data: 2010-09-04 08:49:48
    Temat: Re: Skystar 2.3
    Od: Mane <m...@w...pl>

    Mozesz odbierać sygnał DVB-S, dane jakie lece (jeszcze chyba nawet
    ciekawe ale nie z tych satelit na które masz ustawioną antene), a
    internetem jako takim daj sobie spokój.

  • 3. Data: 2010-09-04 09:14:23
    Od: plessis <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-04 10:49, Mane pisze:
    > Mozesz odbierać sygnał DVB-S, dane jakie lece (jeszcze chyba nawet
    > ciekawe ale nie z tych satelit na które masz ustawioną antene), a

    a z jakich ???

    thanx

  • 4. Data: 2010-09-04 09:52:53
    Od: Mane <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-04 11:14, plessis pisze:

    > a z jakich ???

    nie pamietam, dawno sie tym bawiłem, jesli mnie pamiec nie zawodzi i nic
    sie nie zmienilo to cos w okolicach 10E, 7E. Poczytaj o pluginie skynet.

  • 5. Data: 2010-09-04 10:20:58
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-09-04 08:51, plessis pisze:
> [...]
    > satelitarnego internetu/przesylania danych to wylacznie komercyjne
    > uslugi czy sa moze tez jakies darmowe uslugi tego typu ?

    Jeżeli masz system Linuks to nie musisz nic robić. Poza kliknięciem na
    ikonkę odtwarzacza multimedialnego "Kaffeine" i pobrania listy kanałów
    wybranego przez ciebie satelity. A w Window$ niestety musisz pobrać i
    zainstalować sterowniki. I tak ogólnie ta karta gorzej sie sposuje pod
    Windowsem. Niestety obsługuje ona tyko MPEG2. Możesz je ustawić na
    dowolnego satelitę, także na Astrę i Hot Birda. Na Astrze nawet jest
    kilka programów Polskich - telewizyjnych i radiowych. Tak, można nimi
    sciągać dane. Niestety, obecnie tylko komercyjne usługi są dostępne.
    Dawniej była dostępna darmowa usługa o nazwie "Casablanka" - była to
    taka namiastka internetu.

  • 6. Data: 2010-09-04 18:53:30
    Od: crazy <c...@g...pl>

    plessis pisze:
> [...]
    > czas na wlozenie do kompa, znalezienie sterownikow, zainstalowanie w
    > systemie to czy bedzie mozliwe uzycie tego do czegokolwiek sensownego...

    Jasne, do odbiory niekodowanej TV oraz kodowanej - potrzebny będzie
    czytnik Phoenix oraz wtyczki do oprogramowania obsługującego kartę.
    Możliwa współpraca z TNK oraz Cyfrą.

    > mam sygnal z astry i hotbird ale hd/dvb-s2 te karty ponoc nie odbieraja

    Tylko DVB-S. MPEG-2 i 4 - to nie zadanie dla karty a kodeków.

    Przydatne linki
    sterowniki:
    http://technisat.pl/index2484.html?nav=Downloads,pl,
    33&amp;pID=174