  • 21. Data: 2010-09-06 13:28:28
    Temat: Re: Polsat powinien płacić kary za za dużo reklam.
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-06 15:22, glang pisze:

    > tfuj bluźnierco jak śmiesz porównywać !!

    wszystkie warte prawie tyle samo.
    kręcone tylko po to by co niektórzy mieli co robić.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2010-09-06 13:50:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wszystkie warte prawie tyle samo.
    > kręcone tylko po to by co niektórzy mieli co robić.

    Nie czujesz, że MNS kompletnie tu nie pasuje?
    Te kościelne pierdoły mają daleko inny cel kręcenia.
    Wszeobecną katolską indoktrynację.

  • 23. Data: 2010-09-06 14:39:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-06 15:50, Cavallino pisze:
    > Nie czujesz, że MNS kompletnie tu nie pasuje?
    > Te kościelne pierdoły mają daleko inny cel kręcenia.
    > Wszeobecną katolską indoktrynację.

    ale nie wszystkie są o "katolskiej indoktrynacji" czy jak wolisz.
    wiem, że głównie do tego pijecie, ale one z tego wszystkiego
    chyba mniej ryją beret niż ten który wymieniłem czy np
    "p jak patologia"...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 24. Data: 2010-09-06 17:11:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > ale nie wszystkie są o "katolskiej indoktrynacji"

    One nie są "o" indoktrynacji, tylko same w sobie są indoktrynacją.
    Sam fakt że lecą w państwowej telewizji państwa PONOĆ neutralnego
    światopoglądowo, przynajmniej tak wynika z konstytucji tego kraju.

  • 25. Data: 2010-09-06 19:19:57
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik rageofhonor napisał:
    > Dosyć często spotykany manewr Polsatu. Puszcza reklamę potem
    > zapowiedź filmu i zamiast puścić właściwy program znowu puszcza
    > reklamę.

    TVN, TVN7 robią tak samo i pewnie jeszcze parę stacji się znajdzie.

    > To jest chamskie bo człowiek nastawiony jest na to że normalnie po
    > reklamie puszcany jest film a nie następna reklama.

    Trzeba się przyzwyczaić (nastawić), że jest inaczej. Jak mawiali
    starożytni Rosjanie, nie priwykniesz - zdochniesz ;-)

    > Kary za takie coś powinny być wyższe niż zarobek z reklam które były
    > w danym momencie puszczane.

    Kary to bym przywalił za nakładanie na audycję zapowiedzi innego
    programu. Na TVP2 niedawno zapowiedź Bydgoszcz (S)hit Festival była
    chyba przez 10 minut filmu, a zajmowała z 1/3 ekranu. To już logo stacji
    i oznaczenie kategorii wiekowej nie wystarczą? Pomijając już, że takie
    zagrania sugerują, iż widzowie są zbyt głupi, aby sięgnąć do programu TV
    i samemu sprawdzić, kiedy będzie interesująca audycja. A to może
    niektórych obrażać.
    Przy czym o ile reklamy w trakcie audycji da się przewinąć czy nawet
    wyciąć, to coś takiego drażni jak wrzód na pewnej części ciała, wbrew
    pozorom dość ważnej, kiedy siedzi się przed TV.

  • 26. Data: 2010-09-07 05:08:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-06 19:11, Cavallino pisze:
    > One nie są "o" indoktrynacji, tylko same w sobie są indoktrynacją.
    > Sam fakt że lecą w państwowej telewizji państwa PONOĆ neutralnego
    > światopoglądowo, przynajmniej tak wynika z konstytucji tego kraju.

    po pierwsze co Ci przeszkadzają?
    po drugie nie mamy państwa neutralnego "światopoglądowo",
    nad czym niedawno rozgorzała dyskusja.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 27. Data: 2010-09-07 05:20:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-06 21:19, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > TVN, TVN7 robią tak samo i pewnie jeszcze parę stacji się znajdzie.

    prawda jest taka, że każda stacja która ma dużą oglądalność
    wpieprza tyle reklam ile się da.
    [...]sorry Winnetou, biznes to biznes... [...]

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 28. Data: 2010-09-07 10:46:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > po pierwsze co Ci przeszkadzają?

    A czemu miałyby nie przeszkadzać?
    Za moją kasę powstają.

  • 29. Data: 2010-09-07 12:08:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-07 12:46, Cavallino pisze:

    > A czemu miałyby nie przeszkadzać?
    > Za moją kasę powstają.

    to jest argument. dlatego jestem za ograniczeniem publicznej tv
    do dwóch programów

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 30. Data: 2010-09-07 13:04:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to jest argument. dlatego jestem za ograniczeniem publicznej tv
    > do dwóch programów

    Za dużo.
    Pogonić wszystkich w cholerę, albo niech się utrzymują z reklam.