  • 151. Data: 2013-04-06 23:51:32
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 23:19, Artur Maśląg pisze:

    > W sumie po co ja to piszę...

    Właśnie. Zastanów się co i po co.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 152. Data: 2013-04-06 23:52:32
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Ty z domu nie wychodzisz? Nie robisz czasami zakupów w nocnym? Nie
    > wracasz w nocy z imprezy? itp, itd?

    Ty bijesz każdego żula, który coś do Ciebie bełkocze w nocy? Wiele razy
    już to zrobiłeś?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 153. Data: 2013-04-06 23:52:46
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.04.2013 23:01, Krzysztof 45 wrote:

    > Kradł by wyżywić głodującą rodzinę.

    Ojej, a potem to rodzina umierała z głodu a on zebrał bo nie miał rąk -
    to problem kradzieży zniknął w 2 pokolenia?

    > Masz coś przeciwko obcinaniom paluchów złodziejom

    Całkiem sporo - bez paluchów ciężko się pracuje, więc w efekcie:
    a) państwo dodatkowo będzie musiało go utrzymywać
    b) zajmie się rozbojami albo czymś takim do czasu aż nie dostanie czapy
    - marnowanie środków
    c) bandyci będą bali się utraty palców więc znacznie większa szansa, ze
    gdy zostaną nakryci na gorącym uczynku to załatwią świadków (w stanach
    gdzie jest 3 strike policy recydywiści znacznie częściej mają trzecią
    wpadkę w formie rozboju z morderstwem)

    > w sytuacji
    > nieskutecznego i bezsilnego polskiego wymiaru sprawiedliwości?

    Ale to ty twierdzisz, że jest nieskuteczny i bezsilny. A wszystkie
    statystyki wskazują na to, że jest coraz lepiej.

    > Tej
    > atrapy praworządności?

    Za ciągłe szkalowanie Rzeczypospolitej gdyby była taka możliwość to bym
    wyzwał cię na pojedynek. Z braku tego mogę tylko zasugerować emigrację
    do Afryki - za polskie oszczędności się całkiem nieźle utrzymasz a
    jednocześnie każdy problem rozwiążesz kałaszem.

    > Znasz skuteczniejszy sposób?

    Tak. Zastrzelenie na miejscu. W sumie to nawet powieszenie, szkoda 20
    groszy na nabój.

    > Mało tego. Nasz wspaniały system dba o złodzieja. Teraz będzie nie do
    > 250zł wykroczenie, tylko do 1000 zł.

    Zauważyłeś, że to przy okazji oznacza natychmiastowe ukaranie a nie
    proces, który kosztuje państwo i zajmuje czas? Przecież właśnie do tego
    namawiasz - ukaranie na miejscu, o to się zdecyduj.

    Michoo

  • 154. Data: 2013-04-06 23:54:39
    Od: tá´Ź

    Michoo wrote:

    > Z drugiej strony wezwanie straży miejskiej daje możliwość załatwienia
    > sprawy "prawidłowo" a jeżeli 'przypadkowo' sprowokuje gnojka do ataku
    > lub ucieczki to kryje twoją dupę.

    No tutaj, to już pojechałeś, myślisz, ze będzie czekał z Tobą na nią
    przez pół godziny?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 155. Data: 2013-04-06 23:55:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-06 23:51, Krzysztof 45 pisze:

    > Właśnie. Zastanów się co i po co.

    Spoko - sobie zadaj to pytanie, może kiedyś zrozumiesz...

  • 156. Data: 2013-04-07 00:01:59
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Masz coś przeciwko obcinaniom paluchów złodziejom w sytuacji
    > nieskutecznego i bezsilnego polskiego wymiaru sprawiedliwości?

    Z jednej strony nie wierzysz w sprawiedliwość sądów, a z drugiej chcesz
    im dać uprawnienia do obcinania palców -- ogarnij się, to co piszesz nie
    ma sensu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 157. Data: 2013-04-07 00:10:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 23:43, masti pisze:
    > bo niczym się nie róznisz od tych bandytów na których chesz dokonywać
    > samosądów

    Jasne. Najlepiej niech łażą bezkarnie i dymają takich jak Ty.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 158. Data: 2013-04-07 00:12:10
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 23:52, t? pisze:

    > Ty bijesz każdego żula, który coś do Ciebie bełkocze w nocy?

    Nie.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 159. Data: 2013-04-07 00:13:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 21:54:39 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > No tutaj, to już pojechałeś, myślisz, ze będzie czekał z Tobą na nią
    > przez pół godziny?

    ostatabnio taki jeden rozrabiający w autobusie poczekał ze mna na
    policję. Najpierw mnie straszył kolegami kibolami a potem płakał, że nie
    chce wrócić do pierdla. I nie, nie musiałem mu przywalić

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 160. Data: 2013-04-07 00:13:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 00:10:01 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Jasne. Najlepiej niech łażą bezkarnie i dymają takich jak Ty.

    a co wszystkich pobijesz?