  • 141. Data: 2013-04-06 23:19:09
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-06 22:36, Krzysztof 45 pisze:

    > Ja nie wiem gdzie Ty żyjesz i jakie programy TV oglądasz.

    Ty zdaje się tylko "programy TV oglądasz"...

    > Przenieś się
    > do Polski do wrocka, powychodzisz trochę z domu i pospacerujesz
    > wieczorową porą, to zmienisz zdanie.

    Wrocław? LOL - miasto ludzi z deficytem intelektualnym? Nie,
    tego nie zauważyłem. Owszem, problem jest z kulturą w stosunku
    do pieszych, ale poza tym jest ok. Co do wieczorowej kwestii
    - nie masz bladego pojęcia o problemach tej pory. Ja mam/miałem
    okazję żyć w miejscu, gdzie dwie mafie załatwiały swoje porachunki.
    A to kogoś zabili w siłowni, w pubie strzelali, samochód wybuchł
    na parkingu, odezwałeś się źle to w****, albo utopili w smródce
    itd...

    Ta zła policja (nie sama) jednak dała radę i to na skalę ogólną,
    a nie tylko lokalną.

    W sumie po co ja to piszę...

  • 142. Data: 2013-04-06 23:25:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-06 23:14, masti pisze:

    > nic nie potrafisz zrozumieć. Jest jeszcze świat normalnych ludzi.

    Świat "normalnych" ludzi jest dla części społeczeństwa niezrozumiały
    i jakoś mnie nie dziwi brak zrozumienia dla prób wyjaśnienia, jak
    powinno się rozwiązywać różne sytuacje.

  • 143. Data: 2013-04-06 23:29:47
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Ta zła policja (nie sama) jednak dała radę i to na skalę ogólną,
    > a nie tylko lokalną.

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/36106-gang-pruszkowsk
    i-jaki-gang-sad-zdecydowal-slowik-i-bolo-wychodza-na
    -wolnosc-reszta-uslyszala-symboliczne-wyroki

    > W sumie po co ja to piszę...

    Wlasnie :)

    sz.

  • 144. Data: 2013-04-06 23:38:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    napisał:

    > I wszystko w temacie.

    Ty za to jak Chuck Norris walnąłeś ich z pół obrotu kładąc pokotem. Czy
    może dałeś się pobić?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 145. Data: 2013-04-06 23:39:45
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.04.2013 22:36, Krzysztof 45 wrote:

    > Ja nie wiem gdzie Ty żyjesz

    Poznań, wcześniej bydgoszcz.

    > i jakie programy TV oglądasz.

    Może w tym problem, ze nie oglądam i dlatego nie wiem co mam myśleć.

    Michoo

  • 146. Data: 2013-04-06 23:42:16
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 23:17, szufela pisze:

    > Mowilem, ze to ofiara i jeszcze nie wstyd mu sie przyznawac.

    A czego ma się wstydzić. Takie jego prawo. Tylko dla czego on i jemu
    podobni, innych od troglodytów wyzywają?

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 147. Data: 2013-04-06 23:43:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 23:42:16 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > A czego ma się wstydzić. Takie jego prawo. Tylko dla czego on i jemu
    > podobni, innych od troglodytów wyzywają?

    bo niczym się nie róznisz od tych bandytów na których chesz dokonywać
    samosądów

  • 148. Data: 2013-04-06 23:45:24
    Od: tá´Ź

    John Kołalsky wrote:

    > Zrobiliby stłuczkę by komuś w pierdol dać ?

    W jaki sposób wyobrażasz sobie np. spuszczenie wpierdolu kilku 100 kg
    gościom przez 80 kg kolesia z żoną i dzieckiem?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 149. Data: 2013-04-06 23:46:26
    Od: tá´Ź

    Pawel O'Pajak wrote:

    > Masz racje, tylko jak z powyzszego wynika najpierw ubezpieczyciel
    > wyplacil, co troche trwa i jakos dziwnie nie mial watpliwosci, a dopiero
    > potem prokuratura zadzialala.

    Pytanie, czy miał podstawy, żeby mieć. Możliwe, że nie miał.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 150. Data: 2013-04-06 23:51:21
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Jak mnie na ulicy ktoś znieważy i opluję, leje w ryja. Ty wzywasz Straż
    > Miejską?

    Ciężko mi sobie wyobrazić oplucie, bo nie tylko nikt mnie nie opluł, ale
    też nie znam nikogo, kto by został opluty. Co do jakichś "zniewag" to w
    miarę rozsądni ludzie mają dobrą zasadę -- nie ruszaj gówna, bo zacznie
    śmierdzieć, ew. można odpowiedzieć "spierdalaj" i sobie pójść. Mój kuzyn
    o tym zapomniał i skończyło się aresztem, a potem ciąganiem po sądach i
    udowadnianiem "kto zaczął".

    --
    ss??q s? ??u??ou??