    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Date: Sat, 06 Apr 2013 22:12:27 +0200
    <kjkn82$6eb$1@news.vectranet.pl> <kjkne6$q5g$13@dont-email.me>
    <515de355$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjkscp$87l$1@news.vectranet.pl> <kjksgv$6mm$2@dont-email.me>
    <kjktfa$8hh$1@news.vectranet.pl>
    <515fad6d$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjplhn$mo3$1@news.vectranet.pl> <9x6ywthxywdl$.dlg@myjk.org>
    <kjpns0$ne0$1@news.vectranet.pl>

    On 06.04.2013 20:00, Krzysztof 45 wrote:
    > W dniu 2013-04-06 19:32, Myjk pisze:

    > Ty widziałeś jak oni w nich przypierdolili?

    Wszyscy widzieli - średnio wgniecione drzwi.

    > To przestań pierdolić.

    Zgadza się - przestań.

    > gdyby w tym miejscu uderzenia siedziała kobieta w zaawansowanej ciąży.

    Ale nie siedziała. Poza tym co u diabła robiłaby kobieta w zaawansowanej
    ciąży po zewnętrznej stronie drzwi jadącego samochodu?

    > Adwokatem ich jesteś? Znasz szczegóły, czy bazujesz na pismakach?

    Nie mamy innego źródła informacji, ale z artykułu wynika dość wyraźnie,
    ze właśnie o kasę od ubezpieczyciela chodziło. Gdyby chodziło o
    zrobienie komuś krzywdy to by po prostu pieprznieli pierwszego lepszego
    w drzwi kierowcy a nie kombinowali z wyjeżdżaniem z prawej.

    > Punkt widzenia czy to napaść jest skutkiem kolizji czy odwrotnie
    > zależy od punktu siedzenia.

    Nie. Motywy na tyle na ile możemy wnioskować są jasne chcieli kasy,
    byli na tyle durni lub zdemoralizowani, że nie wzięli pod uwagę, że mogą
    zrobić poważną krzywdę - teraz sąd ich za to ukarze.

    > Już to powiedziałem ale ci przypomnę. Dzięki takim ćwokom jak ty i tobie
    > podobnym, takie planty bez wyobraźni na takie numery sobie pozwalają.

    Głównie dzięki takim co to wieżą, ze "jak z prawej to moja wina", jak
    wjadę "w tył to moja wina", etc. Oraz takim co to myślą, że policja im
    nie pomoże więc nie warto zgłaszać.

    > Bo
    > gdyby nie monitoring to jeszcze by ciebie wydymali na poboczu i ze
    > skulonym ogonem poszedł byś do domu i o niczym nie mówiąc i nigdy by to
    > na jaw nie wyszło.

    Jak miałem 13-15 lat to dojeżdżałem do sąsiedniego miasta na zajęcia z
    j. angielskiego i wracałem dość późno. Przez te trzy lata 7 czy 8 razy
    próbowały mnie różne osobniki "skroić". Z większości tych sytuacji udało
    mi się wybrnąć spokojem, opanowaniem i nie dawaniem się sprowokować, RAZ
    musiałem zagrozić użyciem przemocy[*] i RAZ cała sytuacja była bardzo
    nieprzyjemna[**].

    Jakbym postępował tak jak radzisz i na każde szturchniecie z bara,
    popchniecie czy groźbę reagował agresją to albo bym skończył z wyrokiem
    za uszkodzenie kogoś albo co bardziej prawdopodobne z uszkodzeniami
    ciała - w imię czego? Zgłoszenie na policję conajmniej w jednym
    przypadku pomogło bo widziałem potem regularnie patrole w tamtym miejscu.

    [*] Knypek sięgający mi do ramion próbował wyłudzić kasę grożąc
    "kolegami z 'tamtej' bramy". Brama była 100 metrów, ulicę i tory
    tramwajowe dalej.
    [**] nie pamiętam co było dokładnie - jeden mnie wciągał do bramy i
    rzucił do drugiego "wyjmuj kosę". Spanikowałem, chyba kogoś kopnąłem,
    dostałem w głowę sadząc po guzie, uciekłem.

    > Ze strachu to nawet na policje byś nie poszedł bo
    > wiesz że ciebie nie obronią przed nimi.

    To jak to się kurna dzieje, ze od przemian ustrojowych w 90
    przestępczość spada, właściwie nie ma strzelanin czy egzekucji na
    ulicach, w lokalach? Nie słychać o coraz to nowych porwaniach dla okupu?

    To wszystko przez coraz gorszą pracę policji, nie?

    Michoo