  • Data: 2013-04-06 22:33:31
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.04.2013 19:10, Krzysztof 45 wrote:

    > Jak mnie na ulicy ktoś znieważy i opluję, leje w ryja. Ty wzywasz Straż
    > Miejską?

    Ktoś kto będzie próbował cię znieważyć albo opluć nie brzmi jak ktoś
    honorowy który "pójdzie na solo", więc albo będziesz miał przeciw sobie
    kilku gnojków, albo pakera/gościa z kosą czy czymś takim. Więc jestem
    coś dziwnie pewien, że nie dasz w ryja tylko spuścisz głowę i pójdziesz
    dalej. No chyba, że to będzie jakiś żałosny knypek, ale wtedy dając w
    ryja ryzykujesz sprawę o pobicie.

    Z drugiej strony wezwanie straży miejskiej daje możliwość załatwienia
    sprawy "prawidłowo" a jeżeli 'przypadkowo' sprowokuje gnojka do ataku
    lub ucieczki to kryje twoją dupę.

    Michoo