eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPolowanie na czarny krążek - pytanie do fotografujących HOKEJ › Re: Polowanie na czarny krążek - pytanie do fotografujących HOKEJ
    From: "Steel" <d...@K...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Polowanie na czarny krążek - pytanie do fotografujących HOKEJ
    Date: Mon, 2 Feb 2009 11:38:49 +0100

    > Po przeczytaniu testu Nikona D3X:
    > http://www.swiatobrazu.pl/po_prostu_quotszefquot__te
    st_nikona_d3x.html,12
    > ...naszła mnie ochota by spróbować pofotografować hokej. Do tej pory w
    > fotografią sportową nie bawiłem się, ale sam hokej wydaje mi się
    > ciekawy i chętnie bym obejrzał mecz na żywo i przy okazji porobił
    > fotki.
    > Mieszkam w Tychach i dysponuję Canonem 450D z Sigmą 70-300 APO DG.
    > Czy ktoś z was ma doświadczenie w fotografowaniu hokeja i może
    > podpowiedzieć, czy takim sprzętem uda mi się zrobić sensowne zdjęcia
    > w hali?

    o ile puszka da rade to szklo moze okazac sie bardzo slabym punktem...
    Focilem kilkakrotnie hokej w Jastrzebiu i powiem ze to niezbyt prosta
    sprawa...
    Akcja jest strasznie szybka... i moje szklo czesto nie nadazalo a ma
    zdecydowanie lepszy naped (mowa o 70-200/4L USM)
    Co do akredytacji to nie wiem... ja takawa mialem... ale widzialem kilku
    gosci co focili zapewne bez... czesc miala nawet sprzet podobny do twojego
    ale robili wlasnie z trybunu tuz nad plexa.

    Czasem mozna sie tez dopchnac w okolice lawek, ale tam juz mnie zagadneli o
    akredytacje, i focic bez plexy czy perspektywy z gory. Latwo tam jednak
    dostac kijem wiec trzeba miec oczy woklo glowy :)

    PS. w tychach nie bylem ale pewnie oswietlenie jest calkiem ok... najlepiej
    przejdz sie i zobacz co w trawie piszczy :)

    Steel