  • 51. Data: 2013-07-10 09:11:01
    Temat: Re: Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > No dobra, a jaką navi polecasz na Androida??

    Może jak brat .. olał każdą komercyjną navi i został przy navi googla .. w
    sumie z miesiąc temu na tym jechałem po DC (musiałem coś odebrać z
    nieznanego miejsca) i poprowadziła bezbłędnie .. sam bym pojechał taką
    trasą, ciekawe jak się sprawdza w trasie no i druga wada to że jest on-line.

  • 52. Data: 2013-07-10 09:34:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-10, Chris <c...@s...pl> wrote:

    > Druga wpadka którą pamiętam choć obecnie nie wiem czy poprawiona to jazda z
    > DC na Raszyn i zjazd w lewo przy DIXI-CAR na Piaseczno mimo dużego
    > skrzyżowania ze światłami kazała mi jechać dalej na Janki i zawrócić po czym
    > po nawrotce skręcić w prawo :) ps. wersja WM.

    Dbala o Twoje bezpieczenstwo na lewoskrecie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2013-07-10 10:00:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > Dbala o Twoje bezpieczenstwo na lewoskrecie ;-)

    W sumie znane miejsce z dzwonów do póki nie poprawili świateł :)

  • 54. Data: 2013-07-10 10:02:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-10, Chris <c...@s...pl> wrote:

    > W sumie znane miejsce z dzwonów do póki nie poprawili świateł :)

    Wiec it's not a bug, it's a feature! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 55. Data: 2013-07-10 10:08:50
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > Wiec it's not a bug, it's a feature! ;-)

    ROTFL :)

    Masz w nagrodę, tematyczny z grupą :)

    Ding-dong!
    - Dzień dobry pani.
    - A to ty Piotrusiu. Co się stało?
    - Tata mnie przysłał, bo dłubie przy Golfie i nie może sobie poradzić.
    - Stary, rusz dupę i idź pomóc sąsiadowi.
    - Tata jeszcze mówił, żeby pan sąsiad wziął jakiś specjalny klucz, bo tata
    nie ma.
    - A jaki?
    - Szklana pięćdziesiątka.

  • 56. Data: 2013-07-10 10:22:40
    Temat: Re: Polityka tworcow A... - zaskarzyc ?
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości >>> W OSMAndzie
    mam ustawione tak, że północ mam zawsze u góry. Ja w ogóle

    > Bo kurwa wszystkie mapy od czasów cesarstwa rzymskiego mają północ u góry.
    >
    > Obracanie mapy to wynalazek ćwierćinteligentnych hipsterów którzy
    > zaliczali geografię gdy ich tatuś dał łapówkę nauczycielowi.

    Oj mam wrażenie ze zazdrościsz ;-) Zresztą orientacja to podstawowe zadanie przy
    pracy z mapą w terenie.
    Nieobracanie mapy to wynalazek ynteligentych ludzi, którym zawsze się wydaje, że
    wiedzą w jakim kierunku jadą nawet jeśli nie wiedzą...

  • 57. Data: 2013-07-10 10:58:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Jul 2013 16:20:43 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > Bo kurwa wszystkie mapy od czasów cesarstwa rzymskiego mają północ u góry.
    > Obracanie mapy to wynalazek ćwierćinteligentnych hipsterów którzy
    > zaliczali geografię gdy ich tatuś dał łapówkę nauczycielowi.

    No, mnie tam sprawi pewna trudnosc szybkie pomyslenie gdzie mam
    skrecic, jak na mapie np z prawej strony, a ja jade na poludnie ..
    nawigacja ma ulatwiac zycie, a nie utrudniac.

    Choc czasem, jak za bardzo zacznie krecic, to tez utrudnia.

    J.

  • 58. Data: 2013-07-10 11:26:10
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-10 10:58, J.F. pisze:

    > No, mnie tam sprawi pewna trudnosc szybkie pomyslenie gdzie mam
    > skrecic, jak na mapie np z prawej strony, a ja jade na poludnie ..
    > nawigacja ma ulatwiac zycie, a nie utrudniac.

    Zasadniczo obracanie mapy przy nawigacji jest rzeczą naturalną,
    niemniej jak ktoś lubi mieć północ u góry cały czas...
    Czasem nawet przy ustalaniu lokalizacji przy wersji papierzanej
    warto nią pokręcić, dostosowując do kierunku ruchu. Wielu
    osobom wtedy łatwiej się zorientować gdzie są/byli i co dalej
    robić.

    > Choc czasem, jak za bardzo zacznie krecic, to tez utrudnia.

    He, he, he :)

  • 59. Data: 2013-07-25 12:14:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2013 13:05:47 +0200, w <kr3kub$he6$1@node1.news.atman.pl>, "Chris"
    <c...@s...pl> napisał(-a):

    > Dla tego podałem że licencja dla AM na Androida działa poprawnie i nie ma
    > w/w efektu tak żeby nie uogólniać tego dla każdej platformy.

    Na Androidzie z kolei nie opłacona subskrypcja = nie działanie programu.
    Na PDA program będzie działać, ale nie masz możliwości aktualizacji.

  • 60. Data: 2013-07-25 12:19:41

    Thu, 4 Jul 2013 19:42:15 +0200, w
    <8...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Niby w czym? Że za 7 dni używania wersji tylko na Polskę muszą płacić
    > 9.99PLN? A za rok 89.99 czyli drożej niż za wersję na PDA.

    Za to na Andka nie musisz kupować "startera" za ok. 150zł.