  • 41. Data: 2013-07-09 20:25:42
    Temat: Re: Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-09 20:06, DoQ pisze:

    > Serio? Mam licencje do listopada br. a nadal mam wrażenie, że użytkuję
    > betę.

    Próbowałem parę razy i się pozbyłem tego 'cuda' skutecznie. Jak ktoś
    chce sobie posprawdzać to jeszcze jest czas - od 2013.03.12 przez 123
    dni są specjalne promocje Bety. Nawet jest coś za 3,99 :)

  • 42. Data: 2013-07-09 20:51:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-09 20:11, DoQ pisze:

    > Dokładnie.
    > Nie wiem jak Twoja, ale moja ma jakiś wstręt do ekspresówek i autostrad.
    > Uwielbia poprowadzić przez centrum miasta (to chyba opcja krajoznawcza a
    > nie "trasa szybka"), szczególnie gdy 5km od pozycji startowej jest
    > ekspresówka omijająca newralgiczne, zakorkowane punkty.

    To niemożliwe :) Ona jest świetna, rzadko źle prowadzi :) Ja o
    przygodach czysto technicznych już parę razy pisałem - o prowadzeniu to
    mam wyrobione zdanie.

    > Równolegle uruchomiona AM na innym telefonie, czy Windowsie potrafi mieć
    > różne, całkowicie odmienne koncepcje na trasę. Tak to chyba tylko
    > programiści z Aqurat potrafią. Swoją drogą, czy oni tego nie testują?

    Ja patrzę z perspektywy czasu to testowaniem tego nazwać nie można.
    Ja rozumiem, że można przeoczyć jakieś pierdoły, ale puszczenie
    nawigacji, która nie potrafi wyznaczyć tras to zdaje się porażka na
    całej linii i świadczy o tym, że nikt tego nie testował. Pisałem
    o tym niedawno - tryb ciężarowy zwalony na amen w 6.11. Z Piaseczna
    na Matuszewską z bólami wyznaczyła, ale już do Łodzi to w kółko
    się kręciła, piszczała o brakach map, po czym potrafiła zaliczyć
    piękną zwiechę :> Serwis AM oczywiście jak zwykle...
    W 6.12 to poprawili "Znaczne przyspieszenie wyznaczania tras
    ciężarowych". Czytaj zaczęło działać...

  • 43. Data: 2013-07-09 20:57:42
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-07-09 20:25, Artur Maśląg pisze:
    > Próbowałem parę razy i się pozbyłem tego 'cuda' skutecznie. Jak ktoś
    > chce sobie posprawdzać to jeszcze jest czas - od 2013.03.12 przez 123
    > dni są specjalne promocje Bety. Nawet jest coś za 3,99 :)

    No dobra, a jaką navi polecasz na Androida??

  • 44. Data: 2013-07-09 21:00:03
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-07-09 20:51, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > nawigacji, która nie potrafi wyznaczyć tras to zdaje się porażka na
    > całej linii i świadczy o tym, że nikt tego nie testował. Pisałem

    Otóż to. Nagminnie lubi puścić zjazdem z Siekierkowskiej, tylko po to
    żeby wjechać z powrotem na trasę. Podobnie jak na ekspresówkach. Potrafi
    też przez stację benzynową poprowadzić :)

    Na ciężarowych się nie znam :>

  • 45. Data: 2013-07-09 22:40:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Jul 2013 20:57:42 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > No dobra, a jaką navi polecasz na Androida??

    osmAnda

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 46. Data: 2013-07-09 22:42:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-09 20:57, DoQ pisze:
    (...)
    > No dobra, a jaką navi polecasz na Androida??

    Nie polecam żadnej ;) Osobiście korzystam już kolejny
    rok z NE i mam dodatkowo iGo, ale tego chyba kupić
    normalnie nie można. Czekam jeszcze chwilę aż TT
    na Androidzie okrzepnie i ten znajdzie swoje miejsce
    u mnie.

  • 47. Data: 2013-07-09 22:49:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-08 12:18, Chris pisze:
    > Nawet AM na WM tylko ze słabym sprzętem działa
    > jak krew z nosa ...

    Ale jednak działa. Czego nie można o androidowej wersji powiedzieć.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 48. Data: 2013-07-10 08:56:31
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

    > Ale jednak działa. Czego nie można o androidowej wersji powiedzieć.

    Mam obie w domu i używam wersji Androida bo nie ma sensu wozić dwóch urządeń
    skoro obie spełniają dla mnie postawione wymagania.

  • 49. Data: 2013-07-10 09:05:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Otóż to. Nagminnie lubi puścić zjazdem z Siekierkowskiej, tylko po to żeby
    > wjechać z powrotem na trasę. Podobnie jak na ekspresówkach. Potrafi też
    > przez stację benzynową poprowadzić :)

    Tak jak pisałem wcześniej mnie AM na autostradzie uparcie prowadziła przez
    każdy parking i kazała wracać za chwilę znowu na autostradę :)

    Druga wpadka którą pamiętam choć obecnie nie wiem czy poprawiona to jazda z
    DC na Raszyn i zjazd w lewo przy DIXI-CAR na Piaseczno mimo dużego
    skrzyżowania ze światłami kazała mi jechać dalej na Janki i zawrócić po czym
    po nawrotce skręcić w prawo :) ps. wersja WM.

  • 50. Data: 2013-07-10 09:08:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Serio? Mam licencje do listopada br. a nadal mam wrażenie, że użytkuję
    > betę.

    Ja mam windows7 od paru lat i ciągle twierdzę że to beta :) ps. może wiesz
    jak wyłączyć auto aktualizację i auto reset systemu ? mam wyłączone a to
    gówno ciągle instaluje i resetuje kompa.