  • Data: 2013-07-04 13:04:21
    Temat: Re: Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Jul 2013, Tomek wrote:

> [...]
    >
    > normalnie w jednym ciagu placac za aktualizcje otrzymujesz je przez pelen rok
    > tutaj tylko do daty oddalonej o rok,
    >
    > w sytuacji kiedy wykupisz po tej dacie czyli 1.08.2013 aktualizacje to
    > bedziesz ja posiadal
    > tylko przez 1 miesiac? czy to nie czyste zlodziejstwo?
    > zainaksowali to na poczet poprzedniej aktualizacji, a ty musisz wykupic
    > kolejna
    >
    > wiec .. reasumujac
    > nie aktualizujac mapy przez dwa lata, po 2 latach wracajac do niej placisz
    > tak samo jakbys ja aktualizowal corocznie

    Prawie na pewno "dobrze".

    > aktualizacja to aktualizacja i powinna trwac rok,

    Skąd to założenie?
    Jedyną możliwość ewentualnego "zaskarżania" widziałbym we wprowadzeniu
    w błąd co do "roczności" subskrypcji.
    Ale prawie na pewno się zabezpieczyli, w końcu zakupu nie dokonujesz
    wyłącznie w oparciu o reklamę.

    > dlaczego jest ten nieuczciwy podzial?

    Zmień opis - miesięczna subskrypcja, z ważnością przez rok jesli
    stanowi przedłużenie. Gdzie jest "nieuczciwość"?

    > co by powiedzial na to rzecznik konsumentow,

    Nie wiem :)

    > zmieniajac licencje,

    Hola.
    Ona nie została zmieniona PO ZAKUPIE, prawda?

    A jeśli masz koncept domagania się "myślałem że zawsze tak będzie"
    (znaczy kupując nawigację zakładałeś że licencje na bazy będą
    po wsze czasy na tych samych warunkach) to zacznij od przyjrzenia
    się trwałości zasad np. udzielania emerytur :>

    pzdr, Gotfryd