  • Data: 2021-04-21 09:55:50
    Temat: Re: Politycznie... (Petru itd...)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.04.2021 22:31, heby wrote:

    > Szacunek jest wtedy, kiedy takie scenki rodzajowe nie mogą być
    > wykorzystane przez innych uczniów do szantażu. A mogą. Dlatego osobiście
    > popieram brak video.

    Dla Ciebie to jest oczywiste, dla mnie to jest oczywiste. Jednak nie
    wymagaj zrozumienia od grona nauczycielskiego, złożonego w dużej mierze
    z osób w wieku przedemerytalnym, które nie ogarniają nawet podstaw
    korzystania z nowoczesnych technologii, a co dopiero związanych z nimi
    problemów społecznych (np. cyberbullyingu).

    Spora część nauczycieli wychodzi z założenia, że oni muszą dzieciaka
    mieć na widoku, żeby mieć większą pewność, czy np. nie kombinuje i nie
    ściąga podczas odpytywania.

    A dla wielu dzieci problemem jest nawet pokazanie wnętrza pokoju. Bo u
    kolegów widać czyste ściany i designerskie meble, podczas gdy u nich
    tynk odpada ze ścian, a wyposażenie pokoju stanowią losowo zestawione
    stare meble.