-
Data: 2010-01-11 22:34:29
Temat: Re: PolishNikonService na NikonRumors
Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Łukasz Wróblewski" napisał
>> Jak myslicie, ktos "wyzej" uslyszy/zobaczy?
>
> Uważam że szefostwo nikona już zrobiło niezłą zadymę polskiemu serwisowi
> ale nikt się do tego nie przyzna tylko będą wydawać oświadczenia o tym jak
> wspaniały jest nikon i jaki cudowny mamy ten serwis. Pomyślcie co sami
> zrobilibyście na miejscu szefostwa nikona polska. Pewnie kazali serwisowi
> zmienić sytuację ale nie sądzę aby zwiększyli budżet, prawdopodobnie
> kazali
> ludziom pracować wydajniej, bo przecież liczy się tylko wynik finansowy
> firmy.
> Oczywiście powyższa wypowiedź opiera się tylko na moich rozważaniach. Nie
> znam sytuacji w nikonie ani nikogo kto tam pracuje. Natomiast nie
> wyobrażam
> sobie aby szef nie pociągną do odpowiedzialności winnych takiemu
> zamięszaniu i utracie wizerunku. Nie liczmy jednak na publiczą skruchę,
> takie brudy pierze się wewnątrz każdej firmy. Nie liczmy także na szybką
> zmianę na lepsze bo dobry serwis kosztuje a wydatki to ostatnie co firmy
> chcą ponosić.
Myślisz, że to może być kwestia finansów ?
> Nieszczęsny serwis pewnie ma za małą ilość pracowników na
> obsłużenie wszystkich spraw albo firma ma zbyt wygórowane normy i ludzie
> nie dają rady zająć się wszystkim. Naprawdę mało prawdopodobne aby
> technicy
> tak bardzo olewali klienta, szczególnie w obecnej sytuacji.
Jest jeszcze inny scenariusz - totalny burdel, z którym nikt nie może sobie
poradzić bo królik z kumplami opanowali szczebel decyzyjny. To jest niestety
taki dość typowy u nas (nie wiem jak gdzie indziej choć wiele wskazuje, że
podobnie) mechanizm - nic nie może funkcjonować dobrze bo nikt sobie albo
swoim znajomym koło pióra robić nie będzie.
Na samym końcu są fizole (nawet dobrzy fachowcy), którzy pracują tak jak im
się przykład z góry nasuwa. Może po prostu inaczej się nie da.
I to by był najlepszy scenariusz - znaczy dobrze rokujący, bo jeśli na
obsługę serwisową idzie proporcjonalnie ten sam pieniądz co na całym świecie
to jak się szczebel z góry skapuje to zrobi rzeź.
Ale jeśli faktycznie pion serwisowy jest niedoinwestowany "odgórnie" to
wtedy mamy przechlapane. Oprócz markowania nic się nie zmieni.
adam
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.10 01:17 Valwit
Najnowsze wątki z tej grupy
- Trochę NTG - Vegas Pro
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=