  • 351. Data: 2010-04-07 00:03:01
    Temat: Re: Policja mnie zatrzyma?a ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-06, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > W państwie prawa nie jest możliwe masowe zadziałanie *wielu*
    > organów wbrew prawu.

    Wielu nie trzeba, wystarczy jedna prokuratura.

    > Rząd jest za mało liczny, żeby *osobiście* mógł wykonać taki
    > manewr, a działania bez podstawy (w państwie prawa) ileś
    > potrzebnych instytucji się nie podejmie (za to pozostałe
    > skorzystają z przysługujących uprawnień do obrony praworządności).

    Uprawnienia zadziałają następnego dnia - po ptokach.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 352. Data: 2010-04-07 02:42:46
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    (..)

    > PLONK

    przypomnij tylko, bo się juz pogubiłem,- to 7-y czy już 8-y raz z kolei?
    ;-)))

    p47

  • 353. Data: 2010-04-07 02:45:52
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D52D3F61768budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik p47 k...@w...pl ...

    > moze równiez oznaczac, ze pogadam z nimi o footbolu i na tym polu
    > znajdujemy wspolny temat.

    Słusznie przypominasz, że spora częśc wyborców PO uważa, iż to, że
    niektórzy prominentni politycy tej partii lubią futbol już w pełni i
    całkowicie uzasadnia przekazanie im władzy nad 38 milionowym państwem..

    ;-))

    p47

  • 354. Data: 2010-04-07 08:16:18
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik MichałG g...@w...pl ...

    > e tam, jakis czas temu przetaczala sie dyskusja, ze nawet policja nie ma
    > obowiazku zgłaszac. A co dopiero zwykły obywatel.

    obywatelski... ;). tzn jak sie 'poczuwasz do troski' to zgłaszasz. W
    przeciwnym wypadku pyskujesz na preclach i misc-ach.. ;) ;) ;)

    pozdrawiam
    michał

  • 355. Data: 2010-04-07 08:21:36
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Budzik pisze:
    (...)
    > i to co ty zostawiłes w nastepnym poscie.
    > Wycinasz dyskusje, zostawiajac pol ostatniego zdania, z ktorego nic nie
    > wynika.

    No i gdzie tam coś pociąłem?
    (...)

    > aha, czyli twoja sugestia jest taka: nie ma sensu poprawiac bezpieczenstwa
    > budujac autostrady, bo przeciez po wybudowaniu autostrad nadal zostanie
    > sporo dróg, gdzie jest niebezpiecznie?

    Ciekawa teoria, nie tylko dlaczego próbujesz mi przypisać jej autorstwo.

    (...)
    > jak zwykle - najpierw gadasz o liczbach, a jak masz powiedziec o ktorych,
    > to wolisz powiedziec, ze nie pokazesz, bo przeciez ogolnie wiadomo, a tak
    > wo ogle to "nie bo nie". [1]

    Jasne - długość autostrad i dróg oraz ilość wypadków to są liczby
    których nie pokazałem, tylko wolałem powiedzieć, że nie pokażę.
    Oczywiście dane te są skrzętnie ukrywane przez służby wszelakie
    i nie przekazywane do wiadomości publicznej.
    (...)
    > podziwiam.
    > Mnie uczono, ze zostawiamy cos wiecej niz pol ostatniego zdania.

    No i masz pozostawione całe - do tego szczegółowo się odniosłem
    do każdego z tych zdać.

    > kazdy wybudowany kilometr poprawi bezpieczenstwo.

    Tylko w jakim stopniu?

    > A ze jest ich za mało - tu chyba sie zgodzimy?

    Fakt powszechnie znany.

    > Ok, tym razem lwyjatkowo liczby nie były z czapy...

    No tak - były wyjątkowo. Teraz odnieś to do [1].

    > nie z braku argumentów, tylko z powodu poziomu traktowania drugiej strony
    > dyskusji. Mysle, ze znasz mnie na tyle, ze nawet ty sie z tym zgodzisz.

    Ja widzę jednak brak argumentów - stąd pewnie tworzenie jakichś
    karkołomnych teorii i sugerowanie, że są one mojego autorstwa.

  • 356. Data: 2010-04-07 08:58:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p47 k...@w...pl ...

    > Słusznie przypominasz, że spora częśc wyborców PO uważa, iż to, że
    > niektórzy prominentni politycy tej partii lubią futbol już w pełni i
    > całkowicie uzasadnia przekazanie im władzy nad 38 milionowym państwem..

    czyli zgadzasz sie ze mna i chesz to delikatnie pokryc zartem?

  • 357. Data: 2010-04-07 09:37:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MichałG g...@w...pl ...

    > obywatelski... ;). tzn jak sie 'poczuwasz do troski' to zgłaszasz. W
    > przeciwnym wypadku pyskujesz na preclach i misc-ach.. ;) ;) ;)

    no chiba ze tak!

  • 358. Data: 2010-04-07 09:37:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur 'futrzak' Maśląg f...@p...com ...

    > (...)
    >
    > No i gdzie tam coś pociąłem?
    > (...)

    powiem bardziej ogolnie - masz tendencje zostawiania ostatniego zdania i
    odpowiadania na nie.
    A przeciez przewaznie wazne sa 3-4 zdaniaw tył.
    Abstrahujac od nas, nie wierze, ze ktos czytajacy watek z boku wie, o co
    chodzi 4 posty wyzej.

    > Ciekawa teoria, nie tylko dlaczego próbujesz mi przypisać jej
    > autorstwo.

    próbuje zrozumiec twój punkt widzenia.

> [...]
    > i nie przekazywane do wiadomości publicznej.
    > (...)
    >
    > No i masz pozostawione całe - do tego szczegółowo się odniosłem

    ale ja nie twierdze, ze nie podałes wiekosci siatki dróg.
    Ale pamietasz, co mielismy liczyc, prognozowac?

    > Tylko w jakim stopniu?

    Nie rozumiem pytania.
    Chcesz wiedziec, o ile bezpieczniejsza jest autostrada od zwykłej krajówki?
    Sugerujesz, ze nie ma duzej roznicy?

    > Ja widzę jednak brak argumentów - stąd pewnie tworzenie jakichś
    > karkołomnych teorii i sugerowanie, że są one mojego autorstwa.

    Moje tezy sa dosc jasne.
    A twoje? Hmmm... z jednej strony mam wrazenie, ze zgadzasz sie, ze
    autostrad jest za mało. Z drugiej piszesz, ze one nie rozwiazuja problemu.
    Potem pytasz, czy i ol ile podnosza bezpieczenstwo. To w koncu lepiej
    budowac autostrady, czy tez ogromny drogi system lapania kierowców na
    krajówkach?

  • 359. Data: 2010-04-07 10:44:08
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Budzik pisze:
    (...)
    > powiem bardziej ogolnie - masz tendencje zostawiania ostatniego zdania i
    > odpowiadania na nie.

    Aha, mam tendencję. Szczególnie jak odnoszę się do każdego zdania
    przedpiścy.

    > A przeciez przewaznie wazne sa 3-4 zdaniaw tył.

    Przeważnie.

    > Abstrahujac od nas, nie wierze, ze ktos czytajacy watek z boku wie, o co
    > chodzi 4 posty wyzej.

    To nie korespondencja służbowa tylko newsy. Jak ma wątpliwości to niech
    sobie przeczyta historię.

    > próbuje zrozumiec twój punkt widzenia.

    Próbując mi przypisywać autorstwo Twoich teorii?

    > ale ja nie twierdze, ze nie podałes wiekosci siatki dróg.
    > Ale pamietasz, co mielismy liczyc, prognozowac?

    Mieliśmy? Ty napisałeś, że to zrobisz. Masz dane siatki dróg,
    dane o wypadkowości znajdziesz w raportach policyjnych (które
    to już przytaczałem wcześniej, włącznie z linkami). Prognozuj.

    > Nie rozumiem pytania.
    > Chcesz wiedziec, o ile bezpieczniejsza jest autostrada od zwykłej krajówki?
    > Sugerujesz, ze nie ma duzej roznicy?

    No cóż, po raz kolejny próbujesz mi coś przypisać. Wyjaśnię może po
    raz kolejny - tu nie chodzi o to, o ile jest bezpieczniejsza autostrada
    od zwykłej krajówki, tylko o ile wzrośnie statystyczne bezpieczeństwo
    na wszystkich drogach, w przypadku gdy tylko dobuduje się te 1000km
    autostrad.

    > Moje tezy sa dosc jasne.
    > A twoje? Hmmm... z jednej strony mam wrazenie, ze zgadzasz sie, ze
    > autostrad jest za mało.

    Oczywiście, że jest za mało, co nie zmienia faktu, że nadzór nad resztą
    (w tym suszenie) jest zbędny, bądź po wybudowaniu reszty takim się
    stanie.

    > Z drugiej piszesz, ze one nie rozwiazuja problemu.

    Oczywiście. Pozostaje kilkaset tysięcy dróg o innym standardzie.

    > Potem pytasz, czy i ol ile podnosza bezpieczenstwo.

    Nie pytam czy, tylko o ile podnoszą bezpieczeństwo tylko w przypadku
    ich wybudowania - logicznym jest, że nie tylko na nich, ale w skali
    makro.

    > To w koncu lepiej budowac autostrady, czy tez ogromny drogi system
    > lapania kierowców na krajówkach?

    Tu nie ma lepiej - trzeba zrobić jedno i drugie. System jest tym
    bardziej potrzebny, ponieważ eliminuje sporą część papierkologii
    i pozwoli policjantom zajmować się rzeczami bardziej potrzebnymi.

  • 360. Data: 2010-04-07 11:39:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D52C37D4329Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..