eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Date: Wed, 7 Apr 2010 07:37:34 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <hpfjl7$qk6$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hpfv2q$84l$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hph89j$4qh$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik Artur 'futrzak' Maśląg f...@p...com ...

    > (...)
    >
    > No i gdzie tam coś pociąłem?
    > (...)

    powiem bardziej ogolnie - masz tendencje zostawiania ostatniego zdania i
    odpowiadania na nie.
    A przeciez przewaznie wazne sa 3-4 zdaniaw tył.
    Abstrahujac od nas, nie wierze, ze ktos czytajacy watek z boku wie, o co
    chodzi 4 posty wyzej.

    > Ciekawa teoria, nie tylko dlaczego próbujesz mi przypisać jej
    > autorstwo.

    próbuje zrozumiec twój punkt widzenia.

    > (...)
    >
    > Jasne - długość autostrad i dróg oraz ilość wypadków to są liczby
    > których nie pokazałem, tylko wolałem powiedzieć, że nie pokażę.
    > Oczywiście dane te są skrzętnie ukrywane przez służby wszelakie
    > i nie przekazywane do wiadomości publicznej.
    > (...)
    >
    > No i masz pozostawione całe - do tego szczegółowo się odniosłem
    > do każdego z tych zdać.

    ale ja nie twierdze, ze nie podałes wiekosci siatki dróg.
    Ale pamietasz, co mielismy liczyc, prognozowac?

    > Tylko w jakim stopniu?

    Nie rozumiem pytania.
    Chcesz wiedziec, o ile bezpieczniejsza jest autostrada od zwykłej krajówki?
    Sugerujesz, ze nie ma duzej roznicy?

    > Ja widzę jednak brak argumentów - stąd pewnie tworzenie jakichś
    > karkołomnych teorii i sugerowanie, że są one mojego autorstwa.

    Moje tezy sa dosc jasne.
    A twoje? Hmmm... z jednej strony mam wrazenie, ze zgadzasz sie, ze
    autostrad jest za mało. Z drugiej piszesz, ze one nie rozwiazuja problemu.
    Potem pytasz, czy i ol ile podnosza bezpieczenstwo. To w koncu lepiej
    budowac autostrady, czy tez ogromny drogi system lapania kierowców na
    krajówkach?