  • 341. Data: 2010-04-06 21:20:20
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 19:36:48 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Poproszę namiary na to orzecznictwo -- prawomocne.
    Ot i jeden z przykładów
    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2010030
    4/REGION/268186998

    "Sąd uznał, że akty wandalizmu, niszczenie czy kradzież znaków nie mogą
    zmienić organizacji ruchu na drodze. Tak więc kierowca mercedesa nie
    naruszył zasad ani reguł ostrożności. Oboje kierowcy mieli obowiązek
    poruszać się zgodnie z urzędową organizacją ruchu, a nie zgodnie ze stanem
    na drodze. Sąd Okręgowy utrzymał wyrok."

  • 342. Data: 2010-04-06 21:27:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    cranky pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> [...]
    > poruszać się zgodnie z urzędową organizacją ruchu, a nie zgodnie ze stanem
    > na drodze. Sąd Okręgowy utrzymał wyrok."

    Wyrok jest kuriozalny i nie jest prawomocny.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 343. Data: 2010-04-06 21:41:52
    Temat: Re: Policja mnie zatrzyma?a ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-06, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Przedstawiłeś uzasadnienie nieprawdziwości art.2 Konstytucji RP.
    > *JEŚLI* takie jest uzasadnienie immunitetu, to Polska NIE jest
    > państwem prawnym - bo taka "akcja" byłaby niemożliwa (zbyt
    > wielu ludzi musiałoby się obawiać odpowiedzialności za to co
    > robią).

    Możesz rozwinąć czemu taka akcja miałaby być niemożliwa?

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 344. Data: 2010-04-06 22:31:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Apr 2010, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Możesz rozwinąć czemu taka akcja miałaby być niemożliwa?

    W państwie prawa nie jest możliwe masowe zadziałanie *wielu*
    organów wbrew prawu.
    Rząd jest za mało liczny, żeby *osobiście* mógł wykonać taki
    manewr, a działania bez podstawy (w państwie prawa) ileś
    potrzebnych instytucji się nie podejmie (za to pozostałe
    skorzystają z przysługujących uprawnień do obrony praworządności).

    pzdr, Gotfryd

  • 345. Data: 2010-04-06 22:49:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-06, cranky <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Ot i jeden z przykładów
    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2010030
    4/REGION/268186998

    Podaj namiary na orzecznictwo a nie na artykuł.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 346. Data: 2010-04-06 23:28:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cranky w <news:cz3iiuu1b1ye$.qqxgx8hksxv0$.dlg@40tude.net>:

    > Ot i jeden z przykładów
    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2010030
    4/REGION/268186998

    Masz taki sam artykuł traktujący o tak samo prawomocnym wyroku sądu:

    <http://www.wirtualny.bialystok.pl/_archiwum/index.p
    hp?popen=news&&id_art=2097>

    Ale ja o co innego prosiłem.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 347. Data: 2010-04-06 23:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Wątpliwa przyjemnośc gadania z tzw. kibolami o futbolu.

    szybko szufladkujesz ludzi.
    Kibol to specyficzna grupa, zupelnie odmienna od osób stojących z piwkiem
    pod sklepem.

  • 348. Data: 2010-04-06 23:56:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Nie wiem, ale to nie moje.

    czy to jest jakis konkurs na truizm miesiaca?
    Radosc to moj stan ducha, sam pisałes o MOIM stanie ducha.

    > Kiepskie wsparcie. Doświadczenie własne to bardzo subiektywna wersja
    > rzeczywistości (co już byłeś łaskaw pokazać), a znajomość wśród
    > kierowców zawodowych to kolejny strzał w stopę - posłuchaj nawet na
    > CB, jak ładnie komentują zachowania innych i czemu nie mogą po ludzku
    > zmienić pasa, czy też wyprzedzić.

    ok, wesprzyjmy sie zatem na twoich badaniach naukowych dotyczacych zmiany
    pasa nadzorowanych przez główny urzad miar i wag.
    Bo skoro nie na empirycznych doswiadczeniach, to rozumiem, ze masz jakies
    inne podstawy do oceny?

    > Udowodnij, że cokolwiek pociąłem.

    i to co ty zostawiłes w nastepnym poscie.
    Wycinasz dyskusje, zostawiajac pol ostatniego zdania, z ktorego nic nie
    wynika.

    > Już pisałem, ale Ty oczywiście będziesz oceniał tylko na podstawie
    > swoich "doświadczeń".

    juz pisałem, skad wyciagam swoje wnioski. Ale ty oczywiscie bedziesz
    oceniał tylko na podstawie swoich "doswiadczen"

    > Pamiętasz swe słowa o ironii? Trzeba było czytać uważnie.

    tnij cytaty tak, zeby cosz tego wynikało.

    > No. Nadal zostały te 2000km autostrad w stosunku do kilkuset tysięcy
    > kilometrów dróg innego standardu.

    aha, czyli twoja sugestia jest taka: nie ma sensu poprawiac bezpieczenstwa
    budujac autostrady, bo przeciez po wybudowaniu autostrad nadal zostanie
    sporo dróg, gdzie jest niebezpiecznie?

    > Ojoj - a co ma Lis do tego? Dołóż Durczoka, będzie weselej i podobnie
    > bez związku.

    Durczok swoje, Lis swoje. Nie słyszałes?

    > Próbuj. Wartości o które pytasz są powszechnie znane.

    jak zwykle - najpierw gadasz o liczbach, a jak masz powiedziec o ktorych,
    to wolisz powiedziec, ze nie pokazesz, bo przeciez ogolnie wiadomo, a tak
    wo ogle to "nie bo nie".

    > Niczego nie ciąłem, a Ty najwyraźniej się pogubiłeś. Ja wiem o czym
    > piszę - konsekwentnie od początku.

    podziwiam.
    Mnie uczono, ze zostawiamy cos wiecej niz pol ostatniego zdania.

    > To teraz wróć do długości tych autostrad w stosunku do innych dróg.

    kazdy wybudowany kilometr poprawi bezpieczenstwo.
    A ze jest ich za mało - tu chyba sie zgodzimy?

    > Masz rację - wydawało Ci się.

    Ok, tym razem lwyjatkowo liczby nie były z czapy...

    > Plonkuj, z braku argumentów proszę bardzo.

    nie z braku argumentów, tylko z powodu poziomu traktowania drugiej strony
    dyskusji. Mysle, ze znasz mnie na tyle, ze nawet ty sie z tym zgodzisz.

    > Oryginalne? Najwyżej tutaj niepopularne. Jakoś mi to nie przeszkadza.

    Dla mnie sa oryginalne.
    dla osób z ktorymi rozmawiam - przewaznie sa egzotyczne.

    > Logiki? Póki co, to Tobie jej brakuje.

    Nie, tobie!
    (chyba juz cos ci mowiłem o takim poziomie argumentacji???)

    > A cóż ja poradzę, że brakuje Ci wiedzy i jakoś niechętnie chcesz
    > skorzystać z danych powszechnie dostępnych?

    chyba CI!
    ;-P

    > To nie ja mam problemy z punktami i nie ja muszę zwalniać z racji
    > takowego dorobku. To nie ja narzekam na suszących z krzaków, to nie
    > narzekam jakie to złe drogi mamy.

    Aha, czyli jak ktos narzeka to ma problemy.
    Odnotowałem.

    > Nie wiem co to PW2, ale może mnie oświecisz.

    To taka druga dwuminutowa kara w piłce ręcznej.

  • 349. Data: 2010-04-06 23:56:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > O jakim bogaceniu się mówisz??? Bogacą się głównie
    > cwaniaczki-przerkrętasy mający kontakty na wysokich szczeblach. I jak
    > pokazują listę najbogatszych Polaków to niekoniecznie są to Polacy.
    > Reszta to może sobie palcem w bucie poruszać. Mówiąc wprost wyżej
    > własnej dupy nie podskoczą.

    nie wiem z kiim przystajesz.
    Ja znam wiele ludzi, ktorzy zyja na przyzwoitem stopie, uczciwie pracuja
    badz to u siebie, badz w prywatnych firmach. Sugerujesz, ze sa oszustami,
    przekretasami?
    Oczywiscie nie mowie tu o 10 najbogatszych.

  • 350. Data: 2010-04-06 23:56:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Za marne grosze, dlatego mamy bogatych i szczególnie jak zabierają swoje
    > firmy za granice kraju.

    czyli postulujesz bogata rozwijajaca sie gospodarke, bez bogatych ludzi i
    firm?