  • 361. Data: 2010-04-07 11:40:01
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:hpflif$38l$1@inews.gazeta.pl...
    > neelix pisze:
    > (...)
    > Tak, tak - w szczególności poparte faktami, których nie było.

    Twoim skromnym zdaniem.
    neelix

  • 362. Data: 2010-04-07 11:42:21
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D52EFEE8CB18budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > szybko szufladkujesz ludzi.
    > Kibol to specyficzna grupa, zupelnie odmienna od osób stojących z piwkiem
    > pod sklepem.

    Żyją pewnie w jakichś enklawach. Piwa to oni wcale. Oni tylko drą mordy i
    leją się z policją oraz innymi kibolami i wszystko na trzeźwo. :-)
    neelix

  • 363. Data: 2010-04-07 11:46:06
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D52C3D65A989budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Pwyzsze dowodzi, ze Ue alarmuje o niskim wykorzystaniu srodków?
    > Jaja sobie robisz?
    > UE robi to jakimis ulotkami rozrzucanymi nad Warszawa? Bo jezeli w jakis
    > oficjalny sposób, to na pewno masz potwierdzenie swoich słów.

    Tak, dostałem informacje od premiera. Zawsze je składa i to osobiście.
    Niestety ustnie. A może warto przełączyć czasem z tvnu na inny program?
    neelix

  • 364. Data: 2010-04-07 11:49:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D52C3A02EE4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > to nie tak - jezeli wrzucasz jakis argument, to dobrze było poklazac, ze
    > nie tylko puste słowa. Ale ok, rozumiem, ze sie nie doczekam.
    > Szkoda, chetnie bym sie dokształcił ;-)

    W zalewie propagandy sukcesu nie masz szans na prawdę ze strony rządzących.
    Oglądaj jeszcze coś oprócz tvnu i jak chcesz to sprawdzaj zasłyszane
    wiadomości. Mnie to nie bawi.
    neelix

  • 365. Data: 2010-04-07 11:51:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D52C4011AD3Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > pokaze ci to na przykładzie.
    > 20 lat temu był winny komus rownowartosc 100zł i srałem w portki.
    > Dzis widze kilkadziesiat tysiecy i jestem spokojny bo wiem jak i kiedy
    > zwroce.

    A byli tacy, którzy wtedy w portki nie srali a srają teraz, bo bezrobocie
    wzrasta.
    neelix

  • 366. Data: 2010-04-07 11:52:21
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D52C3728CDC6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > oczywiscie.
    > ledwo wynik pamietam, a co dopiero podziały na grupy spoleczne.

    Ale coś jednak w pamięci zostaje i mnie to zupełnie wystarcza.
    neelix

  • 367. Data: 2010-04-07 11:53:50
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D52C34C1AD07budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > strasznie pokretna logika.
    > Według niej w nastepnych wyborach PiS bedzie miał spore poparcie w
    > wziezieniach, bo jednak czesc ludzi trafi tam za czasów PO.

    O to chodzi, że nie trafi, a jak trafi to na wczasy.
    neelix

  • 368. Data: 2010-04-07 13:05:41
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D52F04C2E9F0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Ja znam wiele ludzi, ktorzy zyja na przyzwoitem stopie, uczciwie pracuja
    > badz to u siebie, badz w prywatnych firmach. Sugerujesz, ze sa oszustami,
    > przekretasami?
    > Oczywiscie nie mowie tu o 10 najbogatszych.

    Tak wielu znasz i tak się na potęgę bogacą czy wiążą koniec z końcem?
    neelix

  • 369. Data: 2010-04-07 13:07:04
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D52F011C460Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > czyli postulujesz bogata rozwijajaca sie gospodarke, bez bogatych ludzi i
    > firm?

    Drapieżny kapitalizm nie przekłada się na bogacenie się rzesz ludzi tylko
    jednostek.
    neelix

  • 370. Data: 2010-04-07 13:46:26
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Sebastian Kaliszewski pisze:

    > No bo po co marznąć jak dochód kiepski ;)

    Fakt - można to tłumaczyć brakiem ekonomicznego uzasadnienia :)