  • 21. Data: 2010-03-31 20:21:13
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    news:100331.193946.pms.1924@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Pokażesz skan? I nie mów, że nie masz...

    Kumpel też dostał mandat za 54/50. Skanu nie pokażę, ale zaręczam, że
    widziałem. Straż Miejska kupiła sobie wtedy przenośny fotoradar i natrzepała
    masę mandatów. Zrobiło się głośno w lokalnych mediach i już tak nie robią,
    ale masa ludzi zapłaciła za podobne "przestępstwa" drogowe...

  • 22. Data: 2010-03-31 20:37:54
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Chętnie się przyłączę i poczekam.
    >
    > --
    > Jutro to dziś - tyle że jutro.
    Tobie i poprzednikowi to się pewno wydaje że wy mądrzy i wygadani a niebiescy
    palcem robieni. Jak będziecie mięli 3 kilometry od miejsca zamieszkania do sądu
    to mogą nawet odpuścić. Ale jak 200 kilometrów to już widzę jak się stawiacie i
    wstawiacie teksty o homologacji radaru, tolerancji liczników, rozmowie z
    komendantem. Nawet jak jest jakieś orzecznictwo i w dodatku prawomocne to 200
    kilometrów od domu psu na budę się nadaje.

  • 23. Data: 2010-03-31 20:40:55
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że jechał
    > 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały ruch...
    >
    > Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia.
    > Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i 100zł
    > za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Jadąc do Katowic się napatoczyłem na nieoznakowaną Vectrę w okolicach
    rozjazdu 1 i 86. Potulnie jadę więc za nią, ze 110 na liczniku. Oni jadą
    grzecznie w tym samym tempie - 100 na 100, 70 na 70. Siadła im na zderzaku
    panna w nowym A4. Zjechali, panna tak spokojnie do 140 się zawinęła i....
    pojechała dalej. Potem jeszcze chyba 3-4 autka im śmignęły a oni wciąż
    przepisowo, ja za nimi i tak sobie do Katowic te naście albo i więcej
    kilometrów jechaliśmy. Może ze służby na komendę wracali

  • 24. Data: 2010-03-31 20:44:18
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Siostre zatrzymali 56/50, ale ewidentnie chcieli sobie pogadać bo
    ładna dziewczyna jest i skonczylo sie na zaproszeniu na kawę.
    Ze ktos dostał mandat za przekroczenie o mniej niz 10km/h nie uwierze,
    chyba że mocno pyskował.

  • 25. Data: 2010-03-31 20:54:55
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 20:04:32 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Chętnie się przyłączę i poczekam.

    Były dwa przypadki jakie pamiętam. Jeden- orzeczenie że znak obowiązuje
    mimo że facet wjechał na droge 50 metrów za nim (zakaz zawracania bodajże),
    a drugi kiedy ze znaku został tylko kij - sędzia stwierdził że znaki
    obowiązują niezależnie od ich stanu, więc kierowca je złamał. Poszukam
    linku i zamieszczę.

  • 26. Data: 2010-03-31 20:55:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    .

    > O to to. Wskaż mi takie które mówi o nieważności znaku i o tym, że kierowca
    > jest właściwą osobą do oceny "ważności" znaku :)

    Może powtórzę, skoro nie zrozumiałeś prostego zdania:
    "To by się okazało w sądzie"

    Chcesz zaprzeczyć, że kierujący ma prawo do odmowy przyjęcia "mandatu"?

    A może nie rozumiesz znaczenia "by" -- to może jaśniej napiszę:
    korzystając ze swojego prawa, kierujący odmawia przyjęcia "mandatu" -- kto
    ma teraz /wykonać/ ruch, jest chyba dla ciebie jasne?

    Podsumowując: czekam na namiary na prawomocne wyroki, że "znak jest ważny
    nawet, kiedy nie stoi gdzie ma stać"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 27. Data: 2010-03-31 20:58:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    kogutek pisze:
    (...)
> [...]
    ^^^^^^^^^^
    > wstawiacie teksty o homologacji radaru, tolerancji liczników, rozmowie z
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > komendantem.
    ^^^^^^^^^^^

    Ok Kogutek, Kogutek. Tobie to już się najwyraźniej wiele rzeczy i osób
    miesza. Jakoś słowa nie widziałem o tym co napisałeś.

    > Nawet jak jest jakieś orzecznictwo i w dodatku prawomocne to 200
    > kilometrów od domu psu na budę się nadaje.

    Nie interesuje mnie odległość - nie mam zamiaru płacić za wykroczenie,
    którego nie popełniłem.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 28. Data: 2010-03-31 21:02:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kogutek w <news:3461.0000111d.4bb39682@newsgate.onet.pl>:

    > Tobie i poprzednikowi to się pewno wydaje że wy mądrzy i wygadani a niebiescy
    > palcem robieni.

    Nie trzeba być wygadanym -- wystarczy skorzystać z prawa do odmowy przyjęcia
    "mandatu".

    > Ale jak 200 kilometrów to już widzę jak się stawiacie i
    > wstawiacie teksty o homologacji radaru, tolerancji liczników, rozmowie z
    > komendantem.

    Kolejny z projekcjami.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 29. Data: 2010-03-31 21:03:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    cranky pisze:

> [...]
    > a drugi kiedy ze znaku został tylko kij - sędzia stwierdził że znaki
    > obowiązują niezależnie od ich stanu, więc kierowca je złamał. Poszukam

    Jak je zamieścisz, to pogadamy. Twoja interpretacja orzeczenia może nie
    mieć z nim wiele wspólnego.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 30. Data: 2010-03-31 21:07:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemek V w <news:hp054h$7a0$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

> [...]

    > przepisowo, ja za nimi i tak sobie do Katowic te naście albo i więcej
    > kilometrów jechaliśmy. Może ze służby na komendę wracali

    A czym jechałeś? Bo może chcieli sprawdzić "moc" swojego silnika i
    małomiętkie nie bardzo się łapały w planach ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]