eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-06 13:39:53
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Ano w taki, że zwolniłeś.

    > Zwalniają wszyscy, nie tylko Ty. Jeżdżą spokojniej, nie tylko Ty.
    > Efekty jak widać są.

    to skad te utyskiwania, ze wszyscy jezdza za szybko?

    > Nie wiem czy fantastyczna, niemniej widoczna.

    znacz to powiedzenie o ironii, ktora kopie cie w dupe?

    > Wiesz, tak szczerze to pewnie Twoje obietnice nikogo nie interesują
    > z punktu widzenia statystyki i bezpieczeństwa ruchu. Same autostrady
    > sprawy nie rozwiązują, choć znakomicie poprawiają komfort jazdy oraz
    > bezpieczeństwo.

    Ciekawe - autostrady problemu nie roziwazuja, ale znakomicie poprawiaja
    bezpieczenstwo.
    Albo sam sobie zaprzeczasz, albo miedzy wierszami mowisz o jakims
    dodatkowym elemencie typu kasa z mandatów?