eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-06 16:31:10
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhrloa9.6lo.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > LOL. Rzuć okiem ile długów narobiło PO, a nie powołuj się na to co
    > "obiecywała" partia opozycyjna.

    PO to "swoi" więc mogą robić długi na pokolenia. Media zrobią kilkadziesiąt
    sondaży, nawet niekoniecznie poparcia dla PO,chociaż ono jest standardem,
    ale dezaprobaty dla PiSu, SLD, prezydenta i zmanipulują prawdę. Już
    niektórzy pieprzą jak to PiS chciał nas utopić, a PO nas obroniła nota bene
    topiąc nas i wnuki jeszcze bardziej. Za Gierka dług wynosił chyba 20-30 mld.
    Mówiono też, że 40 mld. Nie będę sprawdzał, bo chodzi o rząd wielkości.
    Dzisiaj wynosi chyba 600 mld i za PO drastycznie rośnie. Za PO mamy tylko
    propagandę gorszą niż za komuny: sondaże i pijar. Komuna to był pikuś, ale
    jak widać tamte czasu wielu niczego nie nauczyły. Wtedy ludzie nie wierzyli
    komunie nawet tyle co brudu za paznokciem. Dzisiaj niektórzy za zakłamaną do
    granic absurdu PO daliby się pokroić. Dziki kraj.
    neelix