eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-06 12:34:34
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > z doswiadczenia - jezeli wyszła ci srednia 70 to albo miałes pusta droge,
    > albo łamałes przepisy. No chyba, ze spora czesc autostrada.

    Z doświadczenia to Ci właśnie napisałem, jak można spokojnie jeździć
    bez stresów i bez łamania przepisów (choć tu pewnie ktoś zaraz napisze,
    że je złamałem, skoro sam napisałem, że zdarzyły się momenty
    z prędkościami pow. administracyjnych ograniczeń). Droga tez pusta
    nie była - faktem jest jedno, że nie było utrudnień, a te najczęściej
    są efektem działania śpieszących się kierowców - nie dalej jak w piątek
    dorobiłem się opóźnienia rzędu 30-40 minut w samej Warszawie na wylocie
    DK7 na Gdańsk (Łomianki). Komuś się śpieszyło...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.