eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-06 12:16:20
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: MichałG <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > A czy przypadkiem, dostawienie znaku nie musi być zatwierdzone przez
    > zarządcę drogi i odnotowane w papierkologii stosowanej na zasadzie:
    > jaki, gdzie i przede wszystkim - na jaki okres i z jakiego powodu?

    Tak ma być. Każdy znak (organizacja ruchu- także czasowa) ma
    dokumentację, uzgodnioną w dodatku z wydziałem ruchu drogowego rejonowej
    Komendy Policji.

    > Jeśli tak, to, imho, w podanej sytuacji, są spore szanse wybronienia
    > przed sądem.

    Jednak to, że dokumentacja określiła czas ustawienia znaków na tydzień
    wcale nie znaczy, że w następny poniedziałek znaki i organizacja jest
    'nieważna' w sensie, że kierowcy mogą nie przestrzegać świateł i znaków
    wystawionych czasowo. Nieważność zaskutkuje tylko mandatem lub solidną
    grzywną dla np. kierownika budowy zajmującego pas drogowy bez ważnego
    zezwolenia.

    Pozdrawiam
    Michał